The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 næste dag - Dimitri

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:08 am

Manuel grinte, "det går nok, vi kan sagtens bruge en læge, ellers kan vi lærer dig noget"
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:08 am

Dimitri nikkede lidt "Ok så, ville bare lige advare" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:10 am

Manuel grinte, "ellers kan vi også godt bruge en lommetyv, hvis du har nogen talenter inden for det felt?"
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:11 am

"Lommetyv.." Dimitri overvejede det "jeg burde nok øve mig lidt inden men.."
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:12 am

"Isabella kan sikkert undervise dig" sagde han med et strort grin, "hun er efterhånden ret god".
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:13 am

Dimitri skævede kort mod Isabella og nikkede "fair"
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:14 am

Isabella sov. Manuel grinte, "det kan være vi skal lade dem sove lidt længere sagde han med et grin, Christie havde også lagt sig ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:16 am

"Det kunne være" sagde Dimitri "jeg skal også have købt mig en ny jakke"
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:18 am

"Så lad os tage på indkøb" sagde han med et grin. Hans lille søster gabte og gik tilbage i sengen til de andre.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:18 am

Dimitri så lidt efter hende og gik så ud af værelset. Han gik ind på sit eget, hentede sin hat og pung og kom gik så ud til Manuel igen "du vil gerne med?"
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:19 am

"Hvis der ok med dig?" sagde han, og lukkede døren til flokkens værelse bag sig.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:20 am

"Selvfølgelig" Dimitri nikkede og rettede på hatten
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:25 am

anuel smilte stort og gik med ham, "nå, hvad syntes du så?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:27 am

"De virker alle sammen flinke" sagde Dimitri og så på Manuel
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:28 am

Manuel smilede, "det er de også" sagde han glad, "jeg er meget omhyggelig med, hvem jeg tager med" fortsatte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:28 am

"Virkelig?" Dimitri så på ham med et hævet øjenbryn "så længe man er svagere end dig og sværger troskab virker det som?"
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:29 am

Han grinte svagt, "og så skal jeg kunne lide folk" tilføjede han, "men ellers, ja".
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:30 am

Dimitri nikkede "så du kan lide mig, men det vidste jeg jo sådanset godt" han smilede svagt af ham "lidt tosset er du jo nok"
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:31 am

"Mig? tosset?" spurgte han fornærmet, "Jeg vil lige minde dig om at jeg er din alfa nu, og skal behandles med respekt".
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:35 am

"Ja min Alpha.." Dimitri skævede mod ham "min tossede Alpha, men jeg skal nok adlyde hvad du siger" han smilede lidt til ham
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:45 am

Manuel grinte, "godt" sagde han, "nå, hvilken slags jakke kigger vi efter?"
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:46 am

"En lang, sort en.." sagde Dimitri "ja, der er sådanset det"
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:48 am

Manuel nikkede og gav sig til at kigge efter en jakke. Han fandt en og viste den med et grin til Dimitri.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:49 am

"..." Dimitri så på jakken han havde udpeget ".. hørte du da jeg sagde sort?" han skævede kort til Manuel "den tager jeg ikke på, medmindre det er en direkte ordre."
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 EmptyOns Feb 05, 2014 8:50 am

Manuel lo, "det var et forsøg værd" sagde han, og gav sig til at kigge videre, "måske jeg selv skulle købe den ..." sagde han tænktsomt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





næste dag - Dimitri - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: næste dag - Dimitri   næste dag - Dimitri - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
næste dag - Dimitri
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Opvisning i en ny by - Dimitri
» Hanvefest - Dimitri
» oh dig lægen? //dimitri//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den syngene påfugl-
Gå til: