The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyTirs Feb 04, 2014 11:14 pm

Janus kiggede over mod bordet og smilede svagt til Mizune og Tanya, "skal vi sætte os?"
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 6:08 am

Tanya nikkede og satte sig til bords
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 6:51 am

Mizune satte sig ved siden af Tanya og smillede blidt til hende " se detvar da ikke så slemt?" hviskede han lavt
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 6:57 am

Janus satte sig overfor hende.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 6:58 am

Tanya rystede på hovedet "nej" sagde hun lavmeldt og smilede kort til Janus overfor hende inden hun begyndte at spise.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:01 am

Mizune spiste stille og smillede "lhar du tænkt dig at jeg skal ride med på jeres heste stævne møde?" spurte mizune med et lille smill lavment
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:05 am

Janus besvarede lidt usikkert hendes smil og overvejede om hun forventede at de fortsatte samtalen under maden.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:06 am

Tanya så lidt på Mitzune "det må du jo nok hellere.." sagde hun og sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:09 am

Mizune sukkede tungt "ja..." sagde han lavt
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:11 am

Hun havde ikke henvendt sig til ham endnu, og virkede til at være optaget af en samtale med sin livvagt, så Janus slappede lidt af.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:12 am

"Du virker utilfreds" mumlede Tanya og løftede et øjenbryn "er du allerede træt af at passe på mig?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:17 am

"haha nej der skal mere til for du slipper af med mig min lille Tanya jeg er bare ikke super vild med at ride til hest"sagde Mizune stille og spiste fint
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:19 am

Janus begyndte at spise.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:27 am

"Hvis du ikke vil med er det fint, jeg kan sagtens finde på noget at lave med Janus uden dig" hviskede Tanya hurtigt og begyndte så at spise
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:37 am

"nah jeg tager med ville ikke ødelægge dit første stævnemøde" sagde han drillene
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:39 am

Janus smagte på det forskellige mad og nød at kunne sidde lidt i fred.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:41 am

Tanya sukkede tungt af Mitzune "du kan være lidt af en klods om benet" surmulede hun
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:44 am

"aww nu såre du mine føleser" sagde Mizune lavtment men overdramatisk
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:49 am

Janus nød maden og overvejede muligheden for snart at trække sig tilbage, hvis han var forsigtig kunne han nok liste sig væk uden at hans far opdagede det.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:51 am

"Pft.." mumlede Tanya og sparkede til Mitzune under bordet.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:53 am

"av" mumlede Mizune og så ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:56 am

Janus afsluttede sin mad og smilede over til Tanya, "hvis du vil have mig undskyldt vil jeg trække mig tilbage nu, jeg skak have kigget nogle papirer igennem i aften" sagde han og bukkede for hende, så begyndte han at forlade festen.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 7:59 am

"Oh, selvfølgelig" sagde Tanya og så lidt efter Janus der han gik.. hun skævede kort mod Mitzune "du opføre dig pænt hvis du kommer med på ridetur, forstået?"

//skal vi til at sige out? :3//
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 8:01 am

"hvornår opføre mig altid pænt Tanya" sagde han blidt og nikkede blidt mod Janus
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 EmptyOns Feb 05, 2014 8:05 am

Det lykkedes Janus at forlade festen uset.
//out, helle for ikke at lave det næste emne Razz//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Åh mit liv er ikke let, og det skal dit heller ikke være! - Mizune
» Den virker ikke? - Janus
» Vi stikker af til skoven!! Del 2 - Tanya
» Nå, den klan der.. - Mizune
» Ny livvagt? - Mizune

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den rige del (bag muren)-
Gå til: