The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ny livvagt? - Mizune

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:00 pm

Tid: 16:30
Sted: Handelskvarteret, de riges del ved indgangen
Vejr: Køligt
Omgivelser: To vagter klar til at smide pak ud, der forsøger at komme ind i de riges del

Terissa Evelyn stod i en smuk, lang kjole med håret sat op og ventede sammen med sin mand. Det var nødvendigt for dem personligt at tage imod den nye livvagt der forhåbentlig kunne holde deres datter sikker i disse mørke tider.

”Er du nu sikker på at han er noget værd?” spurgte Edmund utålmodigt og ikke overbevist. ”Min kære, rygtet siger at han er den bedste.. og så skulle han have uskadeliggjort et bæst uden brug af skydevåben” svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:08 pm

Mizune gik mod indgangen af det rige kvater med det brev som havde givet ham et job om at beskytte en rigmandsdatter hans to katanaer sad på deres pladser på hver hans sider af hans hofte og havde en sort skjorte uden på hans hvide t shirt men stoffet under armene var klippet af men kun synligt når hans arme var rakt ud fra hans krop. Mizune ankom til indgangen af rigsmands kvarteret og gik hen til Terissa og Edmund og bukkede for dem i respekt "Mizune bodyguard til tjenste" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:11 pm

Terissa nejede og sendte ham et venligt smil. Edmund hilste spidst og nikkede til vagterne ”følg du med mig, så skal vi se om du er noget værd” sagde han og begyndte at gå.

”Vi har kun hørt godt om dig Hr. Fatima” sagde Terissa imens de gik ”vores sidste livvagt kom alvorligt til skade.. der er mange der ønsker at skade vores familie”
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:17 pm

Mizune nikkede langsomt og følte efter og holdte sig en halv meter til højre fra Edmund "jeg er beæret over mit omdømme er nået til så ælde familier som jeres" sagde han stille og bøjede svagt hovedet
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:19 pm

Terissa smilede og de stoppede op ved familiens store hus. De gik ind og Edmund så på Terissa ”lod du mig tale alene med ham” sagde han ”vi kan tale på mit kontor” sagde han så henvendt til Mizune og gik ind i et lokale.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:23 pm

"javel hr. Evelin" sagde han og bukkede kort for Terissa og nikkede så mod mod Edmund og fulgte efter ham
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:25 pm

Edmund satte sig ned i en stol og nikkede imod en anden stol i lokalet. ”Så.. jeg forstår at du har været oppe og slås med varulve” sagde han og så alvorligt på ham ”jeg håber ikke at det er noget du normalt er involveret med?”
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:29 pm

Mizune satte sig på den påpeget stol og stillede sin to kataner ved siden af den "nej men der sker" sagde han ærligt
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:33 pm

Edmund så alvorligt på ham og nikkede tøvende ”aha.. min datter er ung, og snart klar til at gifte sig. Det er meget vigtigt for mine forretninger at hun forbliver urørt. Et ar ville kunne ødelægge en god aftale med det samme. Og forbyde der skulle ske noget værre....” han kneb øjnene sammen ”hun skal forblive uberørt, perfekt.. er det en opgave du kan påtage dig?”
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:35 pm

"det ville være en ære" sagde Mizune og holdte sin mening om grunden til beskyttelsen uset
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:38 pm

Edmund nikkede og fandt et brev frem. Han underskrev det og satte sit segl på "så, nu kan du færdes bag muren så længe du viser dette brev til vagterne. Jeg skal personligt informere vagterne om at jeg har ansat dig.." sagde han "jeg ville foretrække at du fik et sted her i huset at bo så vi vidste du var tæt på"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:42 pm

"alt hvad der vil gøre dig tryk" sagde Mizune og tog i mod brevet og rejste sig op og bukkede sig kort for Edmund "jeg vil sørge for hun vil gå urørt" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:43 pm

Edmund nikkede og gik ud af lokalet. Han ringede på en klokke. Lidt tid efter kom Tanya ned af trappen, iført en lang kjole af smukt stof og så på Mizune lidt overrasket "ja fader?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:49 pm

I det Tanya kom til syne kunne Mizune dufte lugten af varulv og kiggede svagt rundt uden at virke for mistænkelidt men kiggede på så mod Tanya *det kan da ikke være hende?* tænkte han og lavede et skævrt smil *dette job er lige blevet en del mere intersant*
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:51 pm

”Kom og hils på din nye livvagt min pige” sagde Edmund og så på Mitzune. Tanya kom helt ned af trappen og smilede stort til ham og nejede høfligt ”en fornøjelse at møde dig”
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:55 pm

Mizune bukkede kort for Tanya "æren er min" sagde han og så på hende og så hen til Edmund "hvis det passeren herren vil jeg kunne flytte ind idag" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:56 pm

"Nu før nu bedre. Tanya, hvis din nye livvagt til hans rum" sagde Edmund "jeg har arbejde der skal gøres, du ved hvor jeg er" sagde han, henvendt til Tanya, og gik ind på sit kontor.

Tanya så på Mitzune og smilede tøvende "hvis du følger med mig" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 2:59 pm

Mizune nikkede langsomt "så gerne" sagde han og gik lidt nærmere på Tanya og duften blev lidt kræftigere og der var nu intet tvilvt i hans sind omkring Tanya være en varulv.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptySøn Feb 02, 2014 3:01 pm

Tanya gik afsted mod de forskellige værelset. "Her er dit værelse" sagde hun foran en dør og gik lidt videre "og her tæt ved er mit"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptyMan Feb 03, 2014 12:30 am

Mizune nikkede stille "har du nogen planer for i dag?" spurte Mizune og så ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptyMan Feb 03, 2014 1:57 am

Tanya tøvede et øjeblik "jeg ville gerne på markedspladsen" sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptyMan Feb 03, 2014 4:27 am

Mizune nikkede langsomt "noget som haster?" spurte han og så på hende og hæven svagt øjenbrynet over hendes tøven
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptyMan Feb 03, 2014 4:39 am

Tanya rystede på hovedet "nej, mine forældre er bare ikke glade for at jeg går ud.. og de har forbudt mig det her hvor jeg ikke har haft en livvagt"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptyMan Feb 03, 2014 4:57 am

"hmm hvad siger du til vi går en lille tur mens mine ting bliver flyttet her over?" spurte han med et blidt smill
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune EmptyMan Feb 03, 2014 4:59 am

"Ok?" Tanya så lidt forundret på ham, men nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny livvagt? - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Ny livvagt? - Mizune   Ny livvagt? - Mizune Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny livvagt? - Mizune
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Kamptræning? Awesome! - Mizune
» Nå, den klan der.. - Mizune
» Åh mit liv er ikke let, og det skal dit heller ikke være! - Mizune
» Du er Alpha?! - Mizune, Alistair
» Pokkers ulve! - Mizune

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den rige del (bag muren)-
Gå til: