The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 10:42 am

Tanya rystede svagt på hovedet "han kan ikke lide mig" mumlede hun lavt til Mitzune.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 10:54 am

"pjat" sagde Mizune og så svagt mod Janus og lagde sin hånd på hendes skulder "men hvad synes du om ham?"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 10:58 am

Janus begyndte at gå mod sit rum. Han gik i sine egne tanker, og var lige ved at gå ind i sin far. "Hvor er du på vej hen, søn?" spurgte faderen og rynkede brynene, "du kan da ikke allerede være færdig med at snakke med den smukke, unge dame, gå nu tilbage til hende". Janus skulle til at protestere, men faderens ansigtsudtryk lagde ikke op til diskussion. Han sukkede svagt og vente sig.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:00 am

”... jeg ved det ikke” sukkede Tanya og så lidt på Mitzune ”altså han er da en pæn mand, men.. oh jeg kender ham heller ikke, han virker bare ikke begejstret for mig.. måske er jeg bare nervøs”
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:05 am

"hmm Giv det lidt tid" sagde Mizune og klappede langsomt mod hendes skulder da han så Janus komme tilbage mod dem.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:08 am

Janus nærmede sig dem igen, "godaften frøken, jeg håber ikke jeg forstyrre Dem?" sagde han og bukkede svagt for Tanya.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:15 am

Tanya så op på Janus og smilede forsigtigt "nej, selvfølgelig ikke.."
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:19 am

Mizune nikkede blidt " så de kom igen" sagde han blidt og bukkede svagt for ham
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:20 am

Janus smilte til hende, "det glæder mig", så nikkede han til livvagten, "ja, det gjorde jeg".
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:23 am

Tanya så lidt fra den ene til den anden. "Jeg høre at de holder af at læse?" sagde hun så til Janus.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:32 am

Mizune stille sig med ryggen til Janus så de kunne havde lidt privatliv med holdte sig stadig tæt på Tanya og hans sværd var nu synlige for Janus
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:37 am

Janus nikkede og smilede svagt, for første gang oprigtigt, "ja, det er sandt, jeg studere historie, isr er jeg meget ineresserede i, hvordan man byggede huse og andre bygningen tilbage i tiden" fortalte han.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:38 am

"Du læser historie?" sagde Tanya overrasket "det lyder spændende"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:45 am

Mizune lyttede svagt med til deres samtale men blande sig ikke
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:51 am

Han nikkede ivrigt, "det er det skam også, det er helt utroligt, hvad folk har kunne bygge før i tiden" sagde han ivrigt "oppe i bjergene har man fundet spor af ældgamle byer, nogen tror de måske er tusinde år gamle, og de står stadig" fortalte han, "og arkitekturen er noget så smuk, ja jeg har desværre ikke selv set det, men jeg har set tegninger og læst beskrivelser".
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 11:52 am

"Tusind år gamle.." sagde Tanya imponeret "og de står der stadig? Hvordan kan de overhovedet det"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 12:00 pm

Mizune rystede svagt på hovedet af de to de stod til en fest og snakkede om æld gamle akentektur
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 12:03 pm

Janus smilte, "ja, det må have været meget godt bygget" sagde han, "de har sikkert haft nogle fantastiske håndværkere, selv om dem vi har i dag selvfølgelig heller ikke er helt dårlige, se for eksempel på det nye tempel, et sandt mesterværk". Det gik op for ham, at han snakkede lidt meget om bygninger, måske han burde skifte emne, "men jeg ved slet ikke hvilke interesser de har?"
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 12:05 pm

Tanya tænkte lidt.. "jeg holder af at ride" sagde hun så efter en kort tænkepause. Hoveddelen af hendes interesser var næppe nogen hun burde dele.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 12:11 pm

Mizune nikkede *godt emne skift* tænkte mizune
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 12:12 pm

Janus nikkede og smilede til hende, "heste er også nogle dejlige dyr" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 12:17 pm

"Ja.." Tanya smilede svagt til ham. Det virkede ikke længere som om han ikke brød sig om hende, måske hun bare havde været nervøs. "Kan de lide at ride?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 12:24 pm

Mizune lyttede stille
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyMan Feb 03, 2014 7:22 pm

Janus nikkede, "ja" sagde han og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 EmptyTirs Feb 04, 2014 12:09 am

Tanya smilede tilbage "dejligt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune   jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Åh mit liv er ikke let, og det skal dit heller ikke være! - Mizune
» Den virker ikke? - Janus
» Vi stikker af til skoven!! Del 2 - Tanya
» Nå, den klan der.. - Mizune
» Ny livvagt? - Mizune

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den rige del (bag muren)-
Gå til: