The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene... - Mizune

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:09 am

Tid: 20:20
Sted: Den fulde skildpadde
Vejr: regn
Omgivelser: Folk der spiller om penge

Alistair kom ind på den fulde skilpadde og satte sig udmattet ned på en stol, ved et af de tomme borde i hjørnet. Hans tøj og hår var gennemblødt, hans ben og arme var ømme og han havde ikke en kobber på lommen. Han lukkede øjnene og lod hovedet tungt hvile mod væggen bag ham.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:16 am

Mizune kom løbene ind på Den Fulde Skildpadde og da han lukkede døren efter sig og sukkede tungt *fridag og så regner det* tænkte han med et suk og så rundt i den lille kro og så hen på borderne hvor folk gamlede og rystede op på hovedet og gik mod baren hvor han bestilte et krus øl og satte sig et ved en af de tomme bord et bord ved siden af Alistair og trak det normale sværd ud af dens skede og begyndte langsomt at tøre det af
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:21 am

Alistair sad stille i nogle minutter og trak vejret tungt. Da han havde fået lidt luft i lungerne rettede han sig op og vred sin bluse fra vand. Han var så gennemblødt at han måtte have stået ude i regnvejet i meget lang tid. Han tørrede ansigtet og sukkede. Han var kold, sulten og tørstig.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:29 am

Mizune satte sværdet det tøret sværd op på bordet så selve skeden tøre og tog sølv sværdet op og begyndte meget forstigigt at tøre sværdet og fik øje på Alistair og synes ikke han havde set ham før
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:31 am

Alistair sad og forsøgte at få lidt varme i toget, da det gik op for ham at nogen så på ham. Han løftede blikket og så på Mizune.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:34 am

Mizune lagde sølv sværdet på bordet og tog kruset op og tog en kort tår "du er ny her?" spurte Mizune
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:35 am

Alistair betragtede Mizune lidt og nikkede "ja, jeg er lige ankommet" sagde han og så sig lidt omkring "er det så tydeligt?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:41 am

"både og de fleste her er stam kunder og kender hinanden godt og du har sat dig helt for dig selv" sagde Mizune og så lidt på ham
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:44 am

"Ah, sådan.." sagde Alistair, lidt lettet over at han ikke havde skilt sig ud med udseende. "Du sidder også helt alene?" bemærkede han "er du ny?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:45 am

"nah jeg har været her et par gange men kun for at slappe af så sætter mig normalt for mig selv og folk har normalt ikke så godt med at side med folk med våben" sagde mizune og nikkede svagt mod hans sværd
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:48 am

"Ah.." Alistair fiskede sin pistol op af lommen "jeg kender det. Men det er ikke en sikker tid at gå ubevæbnet" han smilede skævt og gemte pistolen væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 7:59 am

Mizune nikkede "det er sandt, jeg har dog aldrig været den stor bruger af skyde våben" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:02 am

"Jeg kan lide dem" sagde Alistair "det er rart at have lidt afstand.. desuden bruger alle andre skydevåben, det er lidt uheldigt ikke selv at have."
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:05 am

"har adlrig haft de store problemer" sagde Mizune og lagde hånden på sværet "flok panikker når man kommer løbene med to sværd hvis de misser første gang" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:11 am

Alistair nikkede "det kan jeg forestille mig" sagde han med et grin "og hvis man har modet til at løbe imod en med en pistol med to sværd, så ville jeg nok være skræmt af flere grunde.."
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:14 am

Mizune grinte svagt "tja hvis jeg kan svinge mod dig for du kan lade den så har jeg vundet" sagde Mizune med et kækt smil
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:22 am

"Derfor man skal gøre det på afstand, men ja" Alistair nikkede "sværd er ikke dårlige, især hvis dem man kæmper mod ikke kan ramme. Jeg er da heller ikke helt dårlig med en sabel"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:23 am

Mizune nikkede " er du ny i byen eller?" spurte mizune
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:25 am

"Ja" Alistair nikkede "det er jeg.."
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:31 am

Mizune nikkede "jeg har boet her i nogle år efter hånden" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:32 am

"Hm, hvor meget koster et værelse her?" spurgte Alistair
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:37 am

"det ved jeg fatisk ikke jeg har aldrig lejet et værelse men det burte ikke være meget" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:38 am

"Oh, nej du bor her vel et sted.." sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 8:42 am

"ja men det har noget mit arbejde at gøre så betaler ikke rigtigt for det men har stadig mit gamle hus i ydrekanten af byen ved muren til skoven og der betaler jeg 2 sølv mønter om måndenen" sagde Mizune med et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune EmptyFre Feb 14, 2014 9:08 am

Alistair nikkede "aha.. ja sådan kan man jo gøre det" sagde han og overvejede hvordan han skulle skaffe sig penge nok til et værelse.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene... - Mizune Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... - Mizune   Alene... - Mizune Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Alene... - Mizune
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hmmm morgenmad alene eller hov vent du må være? //Hadrian//
» Av hva? - Mizune
» Nå, den klan der.. - Mizune
» Ny livvagt? - Mizune
» Kamptræning? Awesome! - Mizune

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Øst havnen :: Den fulde skildpadde-
Gå til: