The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 På arbejde - Manuel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:33 am

Dimitri nikkede og lagde armene over kors. Han flyttede ikke blikket fra Manuel.
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:35 am

Manuel prøvede at se indigneret på ham, "jeg følger ikke efter dig?"
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:37 am

Dimitri betragtede ham længe og sukkede "aha"
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:38 am

Manuel grinte til ham, "jeg kan bare godt lide dit selskab" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:39 am

"Og kun det?" Dimitri så alvorligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:43 am

Manuel overvejede det lidt, "jeg bliver altid nysgerrig når jeg møder ensomme ulve" sagde han en smule lavere, "og du virker som en flink en".
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:43 am

Dimitri begyndte at få bange anelser "hvorfor interessere du dig for ensomme ulve?" hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:45 am

Manuel betragtede ham lidt, han virkede ikke helt tryg ved situationen, han burde nok ikke presse ham nu. Desuden kendte han ham ikke så godt, "fordi der ikke er så mange" sagde han med et stort smil, "det gør jer interessante".
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:46 am

Dimitri nikkede. Der var en sandsynlighed for at Manuel var en Lunam jæger. Han havde hørt om dem før.. det ville give mening.
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:48 am

"Så, vil du stadig ikke fortælle, hvorfor du er alene?" spurgte han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:49 am

"Jeg bryder mig som sagt ikke om flokke" sagde Dimitri og så ned på sin tallerken "jeg vil ikke have andre til at bestemme over mig, og samtidig føler jeg mig ikke tilpas med at give ordre"
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:51 am

Manuel nikkede lidt, dog ikke helt sikker på han troede helt på ham. "hm ... " han overvejede lidt, hvad han skulle sige, "så, det er altså dig der ikke vil være med i flokke, og ikke omvendt?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:52 am

"..." Dimitri knyttede næverne og rejste sig op "hvad er det du vil mig?" spurgte han. Hans stemme var lav, men anspændt og han så hårdt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:56 am

Manuel så lidt overraskede på ham, og tøvede, han ville helst ikke gøre ham mere vred, "... undskyld" startede han med, "det var ikke for at plage, eller være for nærgående ..." han tøvede igen, så sukkede han, "hvis jeg skal være helt ærlig havde jeg håbet du måske ville følges med mig og min flok lidt, vi kunne godt bruge flere hænder, og jeg kan so sagt godt lide dig ... men jeg kan ikke bare tage nye ulve med uden at kende dem". Han tøvede igen lidt, men besluttede sig for at være ærlig, "ikke alle ulve reagere lige godt på cyans, og jeg kan ikke risikere at tage nogen med, der er stærkere end mig, hvis de kunne finde på at skade min søster".
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 10:57 am

Dimitri blev lidt overrasket da Manuel begyndte at tale om sin søster. Det gjorde ham dog ikke rolig. Han tog sin hat fra bordet og placerede den på sit hovedet ”jeg er ikke den du søger, jeg går alene. Af valg.”
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 11:00 am

Manuel så lidt på ham, "er du sikker på jeg ikke kan få dig til at overveje det?" spurgte han og tænkte lidt, "du kunne jo tilbringe lidt tid med os mens vi alligevel er i byen sammen, lære hinanden bedre at kende?"
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 11:02 am

Dimitri rystede på hovedet ”beklager” svarede han. Uanset om Manuel virkelig bare var en ung Alpha der ledte efter medlemmer, kunne det slet ikke komme på tale. ”Tak for maden” sagde han og gik op af trappen mod sit værelse. Han kunne stadig ikke slippe mistanken om at Manuel måske var ude efter hans liv.. måske han skulle rejse i nat.
Tilbage til toppen Go down
Manuel

Manuel


Antal indlæg : 288
Join date : 26/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 11:03 am

Manuel sukkede svagt og så efter ham, overvejede om han virkelig var besværet værd. Han sukkede igen, næste gang måtte han sørge for ikke at blive opdaget når han fulgte efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri

Dimitri


Antal indlæg : 348
Join date : 22/01/14

På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 EmptyMan Feb 03, 2014 11:03 am

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På arbejde - Manuel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde - Manuel   På arbejde - Manuel - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
På arbejde - Manuel
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Så det væk! - Manuel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Slummen-
Gå til: