The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 tilfældigt møde - Alister

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyTors Feb 27, 2014 9:20 am

"Oh" sagde hun og satte sig på jorden foran ham, "Hvad skete der?"
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyTors Feb 27, 2014 11:41 pm

"Min alpha døde" han så på sine støvler og knyttede sine hænder så knoerne blev hvide.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 9:41 am

"oh" hun så på ham, så klappede hun ham på skulderen, "det gør mig ondt" sagde hun alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 9:48 am

Han nikkede lidt og fortsatte "den fyr der tog over.." han fnøs og spyttede en gang på jorden "han er ikke en ulv der skal have magt. Nogle af de andre i flokken forsøgte at få mig til at udfordre ham, men jeg er ikke en leder.."
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 9:58 am

Hun nikkede lidt, "det lyder hårdt" sagde hun, "jeg har hørt de andre ulve snakke, og det lyder som om der er meget få ting værre en en dårlig alfa"
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 10:00 am

Alistair nikkede.. "så jeg forlod klanen" han sukkede svagt "det er noget af det hårdeste jeg nogensinde har gjort"
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 10:07 am

Hun nikkede og gav ham et hurtigt, trøstende kram,, "det er jeg ked af at høre" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 10:16 am

Alistair gengældte krammet "det går nok.." sagde han "jeg har fundet en ny klan.."
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 10:18 am

Hun smilede svagt, "det er jeg til gengæld glad for at høre, klanløse ulve har det med at blive lidt mærkelige" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 10:20 am

Alistair grinede "ak ja, det har jeg hørt et eller andet om.."
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 10:26 am

Hun smilede, "og hvis du blev meget mere mærkelig ..." sagde hun og grinte, "det villebestemt ikke være godt"
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 10:28 am

"pft!" Alistair nev hende i næsen!


Sidst rettet af Alistair Lør Mar 01, 2014 8:53 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 10:39 am

Alice grinte og trak sit hoved væk, "sandheden er ilde hørt"
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2014 8:53 pm

"Pas nu på, ellers bider jeg dig" sagde Alistair, men med et stort smil i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyTirs Mar 18, 2014 7:56 am

Hun grinte, "uha, så må jeg jo hellere passe på"
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 EmptyLør Apr 05, 2014 12:10 am

"Meh, jeg gider slet ikke bide dig, du smager sikkert ikke godt" sagde han og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilfældigt møde - Alister   tilfældigt møde - Alister - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
tilfældigt møde - Alister
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» et møde mellem elskende - Hadrian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Skoven :: Søen-
Gå til: