The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jamen du.. din løgner!! - Janus

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:01 am

Tid: 23:00
Sted: Hadrians værelse
Vejr: Vi ved det ikke, vi er indenfor
Omgivelser: Gangen foran Hadrians værelse

Tanya havde taget lidt mod til sig og stod nu foran Hadrians dør. Der var noget alvorligt hun skulle tale med ham om, og forhåbentlig ville han ikke reagere negativt.. både Janus og Mizune var for skabede med den slags.

Hun bankede kort på døren, mest ud af høflighed, og åbnede den så øjeblikkeligt efter "Hadrian kan jeg spø-.." hun stirrede på Hadrian og Janus et øjeblik. Hun blinkede som om hendes hjerne lige skulle finde ud af hvad der foregik. Så lukkede hun døren og gik hurtigt mod sit værelse!
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:04 am

Janus så chokeret op, da der blev bankede på døren, han prøvede at dække dem med et tæppe, men nåede det ikke, før døren gik op. Tanya stod og stirrede på dem, så gik hun. Janus skyndte sig op og så undskyldende på Hadrian, "jeg bliver nødt til at gå efter hende ... snakke med hende, før hun siger noget ... måske kan vi snakke om det ..." sagde han, mens han fik tøj på, så satte han efter Tanya.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:06 am

Tanya vidste ikke hvad hun skulle tænke om det hun havde sat og hun vidste ikke hvor hun skulle gå hen. Hun besluttede sig for at lidt frisk luft ville være det bedste for tankerne. Hun fortsatte i et hurtigt gåtempo ud i haven.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:07 am

Janus nåede lige at se Tanya, da hun gik mod haven, og han satte i løb, for at indhente hende.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:07 am

Tanya kom ud i haven og tog sig til panden.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:09 am

Janus indhentede hende, "Tanya!" sagde han lavt.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:09 am

Tanya så over på Janus. Hun havde slet ikke lagt mærke til ham, hvilket ikke var godt. Hun rømmede "Janus?"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:10 am

Han tøvede, "... kan jeg snakke med dig ...privat?" spurgte han, stadig lavt.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:10 am

"..." Tanya så på ham et øjeblik og nikkede så.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:12 am

Jaus begyndte at gå mod deres soveværelse, mens han overvejede, hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:12 am

Tanya fulgte med ham gennem huset og hen til deres værelse.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:13 am

Janus åbnede døren til væreset og gik ind. Da han var kommet ind, trak han vejret dybt, for at forberede sig.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:13 am

Tanya fulgte med ham ind og lukkede døren efter dem.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:14 am

Janus så lidt på han, trak vejret dybt igen, og begyndte at tale, "Tanya ... jeg har tydeligvis noget jeg skylder dig en forklaring for ..."
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:15 am

Tanya gav et kort nik og så afventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:18 am

"... jeg har ikke ... været helt ærlig" sagde han og sukkede dybt, "Jeg ... jeg er ikke impotent ..." han så op på hende, "Jeg er ked af at jeg måtte lyve, men ..." han tøvede lidt, "jeg har virkelig ikke kunnet være sammen med dig og ... jeg turde ikke risikere ... " han tøvede igen, "at nogen fandt ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:18 am

Tanya stod og så på ham uden at svare..
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:19 am

Janus sukkede dybt og så beklagende på hende, "... jeg er virkelig ked af det ..."
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:20 am

Tanya sukkede svagt og rystede lidt på hovedet af ham "..og du låste ikke engang døren"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:21 am

Janus så lidt forvirret på hende og sukkede så, "... nej ... det burde vi have tænkt på ..."
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:22 am

Tanya satte sig på sengen "er du klar over hvem der kunne være kommet ind?" hun så strengt på ham "ærlig talt Janus, jeg havde regnet med at du passede lidt bedre på dig selv.." hun så lidt på ham "vi har jo en del hushjælp"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:23 am

Janus blev mere forvirret, "... jeg havde ikke tænkt på det" sagde han, "... du virker ikke ... vred?" sagde han så tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:24 am

Tanya så lidt på ham "ærlig talt er jeg lidt lettet.." sagde hun og så på ham "jeg.. altså sex skulle jo være dejligt, og tanken om at du ikke kunne, det føltes som en vigtig del af livet" hun trak på skuldrene "og Hadrian er en sød fyr"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:25 am

Janus så overraskede på hende, det havde han ikke forventet, "oh ... så, du siger det ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus EmptyOns Feb 12, 2014 7:26 am

"Nej" Tanya løftede et øjenbryn "det kunne give en alvorlig masse ballade.. og det ønsker jeg da ikke for nogen af os.." hun sukkede "desuden er vi ikke ligefrem et traditionelt ægteskab i forvejen, jeg er glad for at du er glad.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen du.. din løgner!! - Janus   Jamen du.. din løgner!! - Janus Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jamen du.. din løgner!! - Janus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Løn tak - Janus
» Et klip ind i fremtiden – Janus
» Bryllupsnatten - Janus
» Vi stikker af til skoven!! Del 1 - Janus
» Den virker ikke? - Janus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den rige del (bag muren)-
Gå til: