The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 et møde mellem elskende - Hadrian

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:02 pm

Hadrian satte sig på huk foran Janus og kunne se at noget var helt galt "Min herre, hvad er der galt? Hvad end det er, er deres hemmelighed sikker hos mig.. de har trods alt en af mine nu"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:05 pm

Janus løftede langsomt hovedet, og så så ned igen, "... " han skulle aldrig have forsøgt det, det havde været en dårlig plan fra starten. "jeg ... ser du ..." han tøvede og ledte efter de rigtige ord, så sukkede han dybt, "jeg skal bruge en arving" sagde han meget lavt, "og jeg kan ikke selv ....".
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:06 pm

”Oh..” sagde Hadrian overrasket ”deres.. udstyr fungerer ikke som det skal?” sagde han. Det var i sandhed en stor hemmelighed som mange mænd ville skjule for alt i verden.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:08 pm

Janus kunne ikke møde hans blik, så i stedet fortsatte han med at kigge ned i jorden, "ja ..." mulede han, "det kan man vist godt sige".
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:09 pm

Hadrian sukkede svagt og satte sig ved siden af ham. "Det er jeg meget ked af at høre.. ikke at kunne præstere er et stort problem" sagde han og klappede ham på ryggen "De ville have mig til at have sex med deres kone?"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:11 pm

Janus nikkede svagt, stadig uden at se op. Han var efterhånden ved at have styr på sin hjerterytme igen.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:12 pm

Han sukkede svagt og klappede ham fortsat på ryggen "jeg beklager men.. jeg er ikke interesseret i deres kone" sagde han undskyldende "og selv hvis jeg ville.. hrm, tvinge mig selv for at hjælpe dem ud af en uheldig situation, så tror jeg ikke at deres kone er interesseret i mig"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:15 pm

Janus sukkede, "nej .. det har du nok ret i" han løftede hovedet lidt og fik øje på Hadrian, så sænkede han hurtigt sit hoved igen, hans hjerte var begyndt at slå hurtigere igen, og det gav ham en underlig følelse, når Hadrian klappede ham på ryggen. "Undskyld".
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:16 pm

"Det er vidst mig der skal sige undskyld.. komme her ned midt om natten og overfalde dem" han grinede lidt og så på ham "jeg beklager, det må have været en ubehagelig oplevelse. Jeg håber ikke at det ændre deres syn for meget på mig, jeg ville ikke have gjort det hvis jeg vidste De ikke brød dem om det"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:18 pm

Janus kunne mærke at han rødmede, og sørgede for at holde sit hoved sænkede. "N-nej, overhovedet ikke" mumlede han usikkert, bange for at noget han ikke ville have ud, kunne høres i hans stemme.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:19 pm

Hadrian sukkede svagt "så alt denne her tid har De forsøgt at få deres kone til at forelske sig i mig.." han så lidt frem for sig "ak ja, det giver vel egentlig også mere mening"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:21 pm

Janus sukkede svagt og nikkede lidt, "ikke at det lykkedes så godt" sagde han opgivende.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:22 pm

Hadrian smilede skævt "nej, desværre ikke.." han rykkede sig nærmere Janus og blev ved med beroligende at stryge ham over ryggen "og der er slet intet liv i den?"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:24 pm

Janus rødmede dybt og prøvede at skjule sit ansigt mellem sine hænder, han vidste ikke, hvad han skulle svare.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:25 pm

Hadrian så lidt nysgerrigt på ham. "Og De har tjekket ordenligt efter?" sagde han så "nogle gange er at se jo ikke nok.."
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:27 pm

"A-a-altså.." mumlede han stammende, men vidste ikke, hvordan han skulle fortsætte. Han var meget sikker på at 'den' virkede, men ...
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:27 pm

Hadrian så afventene på ham "ja?"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:31 pm

Janus ville gerne langt væk, meget langt. "I-ikke noget" mumlede han, han følte sig som en lille dreng der var blevet taget i at gøre noget han ikke måtte. Han var voksen, han kunne selv styre sit liv! Han skulle bare løfte hovedet og bede, nej beordre, barden til at gå. Han prøvede at skjule sit ansigt mere.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:32 pm

Hadrian sukkede "så så" sagde han og klappede Janus på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:33 pm

Janus sukkede svagt, det var foruroligende rart at blive klappet på hovedet. Han prøvede at skubbe følelsen væk.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:35 pm

Hadrian sad bare med Janus i stilhed og strøg ham over hovedet og ventede på at han ville fortælle mere.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:36 pm

Janus trak vejret tungt, "måske ..." han tøvede, han ville have foreslået ham at gå i seng, men ... han tog sig sammen "måske du burde gå i seng" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:37 pm

Hadrian så på ham.. han nikkede lidt og rejste sig "undskyld" sagde han "jeg skal lade være med at forstyrre dem mere"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:38 pm

Janus så op på ham, "Nej ... du skal ikke undskylde" sagde han og kom selv usikkert på benene.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 EmptyLør Feb 08, 2014 12:40 pm

Hadrian betragtede ham lidt "jeg har måske ikke opført mig helt anstændigt i aften" sagde han og smilede lidt til ham "jeg tror nu jeg har al grund til at undskylde"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem elskende - Hadrian   et møde mellem elskende - Hadrian - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
et møde mellem elskende - Hadrian
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» tilfældigt møde - Alister
» Svære samtaler - Hadrian
» Bare rolig - Hadrian
» Hmmm morgenmad alene eller hov vent du må være? //Hadrian//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den rige del (bag muren)-
Gå til: