The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:23 am

"søde i kommer til at være tættere på hinanden end det " sagde han
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:25 am

"Fint fint.. efter det?" sukkede hun
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:37 am

"så ligger i jer i sengen og begynder at...røre ved hinanden, kærtegne hinanden kroppe" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:37 am

"Hvor..?" spurgte Tanya tøvende og vidste ikke helt om hun var glad for ideen
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:39 am

"over alt udforske hinanden se hvad der føles rart og hvad ikke gør" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:40 am

Tanya sukkede blidt men nikkede "ok.. og så?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:45 am

"øhm så når i er kommet i stemning tjekker du om han er...i den fase som han skal være" sagde Mizune og så rødmene væk
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:45 am

"Fase?" sagde Tanya og så nu først rigtigt forvirret på Mizune
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:46 am

"du ved øhm hård" sagde mizune akavet
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:46 am

"Hård...?" Tanya så forvirret på Mizune
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:47 am

"øhm når fyre og mænd bliver tændt så bliver deres... køsorgan hård" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:48 am

"Oh.." Tanya tøvede "jeg ved slet ikke hvordan sådan et ser ud.." hun begravede ansigtet "hård.. som træ eller.. skal man mærke for at vide det, eller kan man se det?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:53 am

"øhm den står oprejsst så det er ret tydeligt hvis det er sket" sagde mizune
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:55 am

Tanya nikkede "og hvad så?" mumlede hun og virkede ikke sikker på at hun kunne gøre dette her.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 10:58 am

"øhm så tjekker han om du er...klar" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 11:00 am

"Klar?" Tanya skævede til ham og så forvirret ud "hvordan?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 11:01 am

"'hm når kvinder og piger er klar til at have samleje så...bliver deres kønsorgan fugtigt
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 11:02 am

"Oh.." Tanya rynkede brynene og nikkede lidt "jeg forstår det ikke" mumlede hun frustreret "hvad så?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 11:05 am

"øhm så ligger Janus sig op på dig uden at ligge sin vægt på dig" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 11:06 am

"Maser mig?" mumlede hun og rynkede brynene
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 11:06 am

"nej han skal holde sin egen vægt oppe" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 11:07 am

"Ok.. og så?" spurgte hun undrende
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 11:08 am

"så lader han sit...kønsorgan glide op i dig langsomt" sagde han og så væk
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 11:10 am

Tanya blinkede lidt og så ned "ok.. han skal ind i min krop?" hun lavede en grimasse og lod sig falde fladt ned på hans seng "jeg kan ikke finde ud af det" hun lagde en hånd for sine øjne "vi kommer ikke til at få en arving.. og jeg kommer til at blive anklaget for ikke at være frugtbar"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 EmptyFre Feb 07, 2014 11:14 am

"såså ingen siger i behøver at få børn nu med det samme" sagde mizune og kalppede hende på låret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Bryllupsnatten - Janus
» Friiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! - Mitzune
» Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den rige del (bag muren)-
Gå til: