The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 7:31 am

// bare hurtig intel ,at jeg slår med terninger om kampen ^^

vejre: dejlig sol skin, dog en kølig februar vind.

tidspunkt: 11:46.

område: Markede's pladsen, fyldt med boder og handlende, vagter, prostituerede, lidt skumle typer, den slags.

omgivelser: folk da handler, handlere da råber, nogen da diskutere, andre da snakkede venligt eller enkelte fjendeligt sammen, vagter da går små trætte rundt da deres vagt skifte snart er tid så de ret sløve.

Shadow gik stille for sig selv imens han roligt så sig omkring på pladsen, for at undgå problemer, han mødte nogle hånlige råb fra de forskelige racer, nok på grund af han var Cyan og gik i sit normale outfit ( profil billede ), da han ikke helt følte kulden på sig, han's sværd var dog i hylstrene, han så sig roligt omkring med sine rolige gule øjne, han fortsatte roligt, på vagt, da det sikkert kunne ske noget, da vagterne var sløve, og sikkert glædet sig til og få deres rustning af, og yderliger noget varm mad i maven og en øl sikkert, han havde intet imod vagter, men når ham og han's mor sultedet til tider, især om vinteren, hvor han måtte jage ulovligt, for at skaffe mad, fordi da simpelt ikke var nogen at arbejde for, og vagterne kunne få mad, så kunne han blive vred, dog var det ikke i han's magt at ændre på, han fortsatte roligt, for at opdage en ung køn frøken, forude 4 folk i nogle ukendte uniformer, da måtte være hende's private livvagter eller bare eskorte vagter, han vidste det ikke, og det interesseredet ham ikke, han så dog byvagterne forlade deres poster, hvilket ville sige da i 15 minutter ikke ville være vagter, og han vidste det, de skumle typer, 7 stk, var allerede på vej imod adel's fruen og hende's vagter, bevæbnet med køller og korte knive, med typiske kapper og masker, for at omringe adel's damen og hende's vagter som trak deres korte sværd, da de var nemmere at håndtere, hvis man ikke var trænet som Shadow til og håndtere sine to lange sværd, som han overvejede at trække, og da banditterne gik til angreb på vagterne som så ud til og forsvare kvinden med deres liv, fik ham til og trække sine sværd og storme frem for at hamre sin skulder ind i en af banditterne og blockere for en kølle med sit sværd, han sparkede en bandit i maven så han faldt sammen, for at hugge sit sværd ned i skulderen på sin modstander, for at løbe frem imod to mere som han hurtigt huggedet ned med nogle rappe fægte evner, da tydeligt sagde han vidste hvad han gjorde med sine våben, dog fik han hamret en kølle ind i sine ribben som fik ham til og komme med en pive lyd som en skadet ulv ville gøre, dog fik han pandet sin modstander ned med den flade side af sin klinge, og blive slået på skulderen på samme side som fik ham til og tage sig til sin side og skulder, for at falde sammen og holde til sig, dog fik adel's fruen's vagter ordnet det sidste, så de tog deres sårede venner og stak af, Shadow så dog ikke på nogen af dem, han havde gjort hvad han skulle, og han forsøgte at bevæge sin skulder som fik ham til og pive kort, hvilket han fandt ynkeligt, håbedet han de ville hjælpe ham? han vidste ikke meget om adel's folk udover at de spyttedet på folk som ham, da det var tydeligt han's tøj var slidt og han's våben små hakkedet og lidt sløve, da hurtigt vidste en fra slummen, dog stak han sit ene sværd i hylster med sin raske arm og så det andet sværd i hylster med den raske arm, for at kæmpe sig op, imens han holdt sig til sin smertende skulder, og han fokuserede mest på sin skulder, da han vidste at nogle af han's ribben nok også var let bøjede, hvilket ham fik til og være vred på sig selv at han havde hjulpet, dog så han ikke op men vendte sig om for at gå, vidste ikke om hun ville sige noget grimt om ham, takke ham, hjælpe ham, han vidste det virkelig ikke, dog gik han langsomt væk da det var tydeligt han også havde ondt i det venstre ben da det blødte let som hurtigt afslørede et ikke så pænt sår i han's venstre ben fra en kniv og ikke kun højre skulder og ribben da smertedet da han fandt ud af det, han var dog hårdført så han fortsatte stædigt, selv om det gik meget, meget langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 8:41 am

Tanya var ude med fire af vagterne, da Mizune havde dagen fri. Hun havde haft sin opmærksomhed rettet imod de forskellige boder og overvejet af købe tøj til børnene. Det var derfor alt for sent at det gik op for hende hvad der skete, da de pludselig blev overfaldet. Vagterne råbte og forsøgte at forsvare hende. Hun blev skubbet på jorden og ømmede sig kort, idet noget hun først troede var en Lycan, hoppede ind i kampen og blandede sig.

Da tingene faldt til ro, og de fremmede overfaldsmænd var stukket af, hjalp en af vagterne hende op. ”Et monster” snerrede en af vagterne af Shadow og løftede sit våben klar til at angribe. ”Holdt!” sagde Tanya en en klar og kommanderende tone. ”Jamen frue” begyndte vagten, men hun løftede hånden som tegn til at han skulle tie ”han reddede vores liv” sagde hun og så hårdt på vagten.

Så gik hun hurtigt efter Shadow ”undskyld mig?” hun kom hurtigt op på siden af ham, men holdt lidt afstand i tilfælde af at han ville angribe ”jeg undskylder på vejne af mine vagter.. er De kommet noget til?” hun så bekymret på ham. Han kunne ikke være en Lycan, han var for menneskelig.. en Cyan?

Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 9:02 am

Logan havde set kvinden have opmærksomheden rettet imod boderne, uviden hva hun kiggedet på, da der var så meget, kampen var dog gået hurtigt, han vidste ikke hvad han forventede, bare rusen af en kamp og chancen for at slå ihjel for at kunne plyndre liget, han så dog adel's kvinden blive skubbet på jorden, han var dog hoppet ind af ukendte årsager.

Shadow stod stille og fandt en alternativ forbinding frem for at forbinde sit sår i låret, dog besvært med kun en hånd da skulderen stadig gjorde ondt af hel's til, dog så han op da han hørte den korte men vanærende sætning, han rettede sig op i sine fulde 192 cm's højde og blottede tænderne kort imens han spændte musklerne, før han vandrede afsted, han hørte hende dog bide af vagten, hvilket han fandt morsomt.

Han så overrasket på adel's kvinden da hun snakkede til ham, ham? et udskud? han så undrende på hende, før han nikkedet roligt til at undskyldningen var godtaget, han sagde roligt.
''er van til den slags''
han var dog kort fattet, han havde ikke i sinde og angribe, han var dog heller ikke bange for hende og hende's vagter, han svarede dog roligt på om han var kommet noget til.
''min skulder er sat let ud af led, mine ribben er svagt bøjet og har et sår i låret jeg har forbundet alternativt, hva med dig og dine folk?''
han lød ikke vred eller noget, bare fredlig, trods han's hårde udseende, forude at han var cyan, dog bukkede han høfligt, så meget han's skadet ben nu tillod ham, mest for at vise høflighed over for en adelig, dog ville det være uhøfligt at præsentere sig først, da han kendte lidt til etikette, takke være han's mor.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 9:08 am

Tanya så bekymret op og ned af Shadow imens han fortalte om sine skader. Hun sænkede stemmen så hendes vagter ikke ville kunne høre hvad der blev sagt. ”Havde de nogle våben af sølv? Eller kommer du dig snart? Hvis det er alvorligt må vi havde din sår renset hurtigt, ellers kunne det give nogle permanente skader” sagde hun alvorligt.

Vagterne stod og så lidt usikre ud. De brød sig tydeligvis ikke om at Tanya stod og talte med den fremmede ulv, men hun ignorere dem. Hun var ikke bange for en Cyan, slet ikke en der lige havde frelst hende.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 9:13 am

Shadow mødte hende's bekymrede blik, han havde fået skader før, dog da hun sænkedet stemmen, han nikkede dog svagt, da han ikke behøvede og sige mere, han pegede på sit ben, og hvis han ikke fik den læge hjælp han havde brug for, så kunne han nok blive invalid som det værste, og som det bedste, ville han få en permanent skade da kunne gøre ham langsommere, dog sagde han stille.
''sølv kniv, så da går nok lidt tid, og har ikke råd til en læge, men jeg får nok pengene på den ene.. eller anden måde''
han så dog på hende da hun sagde permanente skader og han's blik var nok til at give hende ret.

Han skævede over til vagterne, ikke nervøs eller bange, dog nysgerrig, han havde brug for arbejde, og måske var dette en mulighed? han ville dog ikke håbe for meget, men han håbedet nok for sin mor, han så dog roligt ned på den fremmede adel's kvinde med et venligt dog nysgerrigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 9:16 am

”Lægehjælp..” sagde hun og bed sig i læben. Hun vidste ikke helt om der var nogle gode læger i byen.. i hvert fald ikke nogen der hjalp Cyans. ”Jeg kan betale dig..” sagde hun tøvende ”nok til en læge, men jeg ved ikke om det er sikkert.. måske De skulle følge med mig hjem, så kan jeg få nogle af mine folk til at kigge på dig, det kan være jeg selv kan..” hun rynkede brynene og så undersøgende på hans sår. Det var en mulighed at hun kunne fikse ham, lidt forstand på sår havde man jo efterhånden fået.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 9:28 am

Shadow så roligt på adel's kvinden, han nikkede dog roligt, da det var det da primært kunne hjælpe ham, han vidste dog ikke hvad han skulle sige da hun ville betale ham, han sagde dog intet, da ingen alligevel ville hjælpe en Cyan, de var udskud, han rystede dog på hovedet at det ikke var sikkert, han så dog lettere nervøs ud ved og skulle følge med hende hjem, men hvad valg havde han? han bukkede roligt og sagde stille.
''tager imod dit tilbud om at hjælpe mig, og lover på norden's guder, at jeg vil være en freden's mand så længe jeg er i jeres varetægt''
han lød måske lidt gammel dags, men han forsøgte bare og være venlig, og vise de intet havde og være bange for, fordi hvad skulle han alligevel kunne gøre? han var skadet, sulten og træt, da han havde givet sin mor sin mad, og så havde han holdt vagt om natten, dog så han roligt undersøgende på den kønne adel's frue, afventende på hvor de skulle hen, dog ikke uhøflig.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 9:41 am

”Nordens guder..?” Tanya blinkede lidt og skubbede tanken væk, det var ikke vigtigt. Hun smilede prøvende til ham ”jamen så følg med mig, så skal jeg se hvad jeg kan gøre ved det..” hun så på vagterne ”I må hellere holde lidt afstand, vi vil helst ikke have at nogle bliver nervøse og laver en fejl” sagde hun, imens hun så på den vagt der havde ville angribe Shadow. Så begyndte de at gå imod handelskvarteret.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 9:46 am

Shadow så roligt på adel's kvinden og nikkede roligt, han var til en hvis grad en troende mand, han smilede dog forsigtigt tilbage, hvilket kunne se mærkeligt ud, da han normalt ikke smilede, han nikkede dog rolige til hende, og svarede roligt.
''jeg følger med''
han behøvede ikke og følge hende's blik for at vide at hun kiggede på vagterne, dog var han ikke bange, han vidste han kunne tæve dem alle 4 hvis han ikke var såret, da folk fra slummen typisk var hårdere end dem fra de rigere kvarterer, han sagde dog intet til hende's ord, fulgte dog bare roligt med, haltende svagt, dog prøvede han at kæmpe sig så godt med han kunne, og trods sin smerte, var han stædig nok til og fortsatte, selv om han stoppede op for at få en pause ind i mellem, da han slet ikke burde gå, dog ville han ikke takke nej til læge hjælp, da det ikke var alle da havde råd til dette, han fulgte dog ellers roligt med.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 9:52 am

Da de havde gået noget tid, kom de til Tanyas hjem. Vagterne så stadig ikke glade ud, men det generede ikke Tanya. Hun var bare bekymret for at deres nye gæst ville tage det personligt. Hun første ham ind i huset ”find et sted at sidde, så kommer jeg med noget til at rense såret og lidt at spise” sagde hun og forsvandt ud i køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 10:02 am

Shadow fulgte roligt med hjem til adel's kvindens hus, vagterne var ikke glade og det vidste han, han tog det dog ikke personligt, han var vant til det, han fulgte dog med ind og så sig nysgerrigt omkring, han nikkede dog og fandt et stille hjørne for sig selv, hvor han ikke helt var til skue for tjenerne eller vagterne da gik omkring, han ventede dog roligt og høfligt, han havde stadig overvejede arbejde, om han kunne få arbejde her, han fandt dog stærkt tvivlende, men et lille bitte håb havde han dog.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 10:07 am

Tanya var ude i køkkenet i noget tid. Hun kom ind med en store bøf på en tallerken og noget til at rense hans sår med. Hun rakte Shadow maden og knælede ved hans ben. ”Jeg gør det så smertefrit som muligt, men det kommer nok til at svige..” sagde hun og gik i gang. Hun sørgede for at rense hans sår så grundigt som muligt og sørgede for at holde få alt sølvet ud.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTirs Feb 25, 2014 10:20 am

Shadow så roligt på adel's kvinden da hun kom tilbage, og han så glad ud over bøffen, dog lidt usikker på om han måtte tage den, dog da hun rakte ham den bøjede han med hovedet som stor tak, dog spiste han kun det halve af det, og fandt en hvid klud frem og gemte resten af manden, dog så han på hende og nikkede igen, svarede roligt.
''tak for maden, gemmer dog noget til mor, hvis det iorden? og tja du gør det af bedste evne, så kan man ikke kræve mere''
han smilede venligt, dog så han ud til og slappe af da hun rensede han's sår, han så ud til og slappe mere af da sølvet var ude, for roligt at smile og nikke til tak, da han var glad for hende's hjælp, han sagde dog ikke noget, da han ikke ville bringe for meget opmærksomhed på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyOns Feb 26, 2014 8:06 am

”Deres mor?” sagde Tanya og så overrasket på ham. Hun var lidt overrasket på ham, af en eller anden grund havde hun ikke forstillet sig at han havde familie. Hun nikkede ”selvfølgelig, De kan gøre med Deres mad som De ønsker” hun smilede og bandt en bandage rundt om hans nu rensede sår. ”Så burde den naturlige healing kunne gøre resten.. jeg ved selvfølgelig ikke helt hvordan det fungere for Cyans..” det sidste sagde hun lavt. Det ville ikke se godt ud, hvis hendes vagter hørte hun havde for meget kendskab til varulvene.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyOns Feb 26, 2014 8:36 am

Logan nikkede roligt da hun så overrasket og sagde deres mor, han svarede hende roligt.
''ja, min mor, jeg forsørger hende af bedste evne, da hun forsørgede mig som lille, så jeg gengælder tjenesten''
han smilede venligt, han lyttede til hende og smilede endnu mere, hvilket kunne se helt malplacerede ud på den hårde Cyan, han så dog taknemmeligt på hende da hun var færdig med han's sår, han lyttede til hende og svarede roligt.
''ja, det gør den også, tusind tak.. varulve Mistress''
han sagde de sidste 2 ord meget lavmælt, og blinkede indforstået til hende, han sagde dog lavt så kun hun kunne høre det.
''duften er ikke svær at kende forskel på, så du snyder mig ikke''
han havde et lettere skær af kvikhed i han's venlige øjne, dog så han lidt tænkende ud og sagde stille, med en lidt nervøs stemme.
''ved godt det meget.. rigtig meget.. at spørge om.. men har du brug for en erfaren vagt mand? alt jeg kræver tilbage, for at beskytte dig og familie og hus, er at mig og mor får mad 3 gange om dagen, om kan få et lille bitte hjørne for os selv..''
det var tydeligt han fiskede efter et arbejde, da han havde alvorligt brug for arbejde, da han ikke kunne fortsætte som free lance bodyguard, eller som kriminel, han forventede dog mest afslag, men han havde et lille håb.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyOns Feb 26, 2014 11:19 pm

Selvfølgelig havde han regnet ud at hun var varulv. Det var tydeligt for alle, og hun måtte nok anerkende at hendes hemmelighed kun var blandt menneskerne. Hun så lidt overrasket ud da han spurgte om han kunne få et job. Hun overvejede det.. det ville ikke være særligt heldigt hvis deres hus fik rygte for at have varulve.. de havde nok problemer med at skjule de to små ulve der legede rundt i huset hver dag. På den anden side var han stærk, og ikke en ”rigtigt” varulv. Han var en Cyan.. hvilket man måske ville kunne argumentere for, Solens krigere var trods alt ikke hadede på samme måde. ”Jeg bliver nød til at snakke med min mand om det” sagde hun tøvende og smilede undskyldende ”men jeg kan i hvert fald betale dig for din hjælp i dag.. men jeg må lige forhøre mig om resten”
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTors Feb 27, 2014 2:45 am

SHadow så roligt på hende med et afventende venligt blik, han lagde hovedet på skrå da hun så tænkende ud, dog smilede han lidt da hun havde set overrasket ud, han tjekkede dog sine ribben imens for at mærke om noget var brækket eller bøjede for slemt, forude sin skulder, som han knækkede lidt rundt så da kom nogle knække lyde, dog fik han nemmere ved og bevæge sin skulder, han så dog roligt på den kønne adel's frue, han nikkede dog til hende's ord og svarede roligt.
''det helt iorden, men bare så vi enige, så bliver det dem jeg tager imod ordre fra, og ingen anden, dog behøver du ikke undskylde, dit smil, du ved hehe''
han smilede mildt til hende, han sagde dog roligt da hun sagde hun kunne betale for hjælpen denne dag, svarede han roligt.
''det også iorden, det haster ikke, men er dog glad for du vil forhøre dig''
han smilede roligt imens han slappede af i sit ben, han så dog ud til ikke og vide hvad de skulle nu, selv om han nok ville halte og have lidt besvær med og gå i noget tid, han smilede dog afventende, han sagde dog roligt, mest så hun vidste lidt om han's evner.
''tja, så du ved lidt, hmm er van til næve kampe, både lovlige og ulovlige, er okay erfaren med sværd, fortrækker dog mine hænder, er en fremragende bueskytte, og så forstår jeg mig på de mest basale ting af første hjælp, vagt arbejde og eskorte arbejde, forude jeg er god til andre anliggende områder som støtte i magt kampe ved og stå ved en's side, jeg kan ikke læse og skrive, men jeg kan hjælpe til som det vi i norden ville kalde for en Huskarl, som er en lidt all round livvagt, da også fungere som støtte til hus holdningen, forude de er fremragende soldater, og jeg kunne sagtens blive en Huskarl, med den rette undervisning''
han smilede roligt, mest fordi så hun vidste lidt om han's evner, han kunne nok ikke læse og skrive, men han havde før sendt folk i graven med de bare næver, og folk fra slummen, folk som ham, var meget hårde folk, forude farlige da de lærte en del mere end folk da levede et blødt liv, selv om de ikke vidste meget om magt kampe mellem adel's familierne og andre ting, dog nikkede han roligt da han ville lade hende vide hvis da noget hun ville spørge ham om.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyTors Feb 27, 2014 11:49 pm

Tanya så lidt overrasket på Shadow ”så tror jeg at vi kommer til at få et problem” sagde hun alvorligt ”ser De der er min mand der bestemmer over husholdningen, det er min mand der har pengene og det er min mand der står for at ansætte folk. Jeg tror ikke han ville føle sig tryg eller tilfreds med at have en vagt inde for husets mure, der ikke adlød ham” hun så lidt på Shadow, ikke nok med at Janus ikke ville bryde sig om det, det ville give dem alle sammen et dårligt ry hvis de andre vagter fandt ud af det. "Selvom jeg må indrømme jeg er lidt smigret" tilføjede hun.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyFre Feb 28, 2014 12:28 am

Shadow så roligt på fruen og så lidt tænkende ud før han sagde med et lille smil.
"Jeg skal nok adlyde ham også, men du vil få det sidste ord i min sag, og hvis du kan, så kan du altid investere penge i små klaner for at tjene penge, hvis der skulle gå galt, kan dog godt se det, men.. Hvis du vil så kan vi finde ud af noget, dog må du finde ud af det med din mand først, jeg forstår det kan gå begge veje, så må jeg håbe det bedste og mere kan man ikke gøre"
Han smilede blidt imens jan tænkte, han så roligt på fruen med et tænkende udtryk, om han kom ind eller ej, han håbede virkelig det bedste, men hun kunne heller ikke gøre mere end hvad hun kunne, han nikkede dog og så spørgende på hende om hvad de nu skulle.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyFre Feb 28, 2014 1:28 am

//så skal vi invitere Janus ind i emnet eller hvordan? xD//
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyFre Feb 28, 2014 1:37 am

// det kan vi godt, så kan janus ingame svare ja eller nej, og så oute igen, men mig og han har et emne da er nogle dage ingame før dette hvor shadow bryder ind i villa'en dog fra en anden side og derfor genkender han den ikke, dog bliver han slået bevidsløst der og taget til fange af janus men joh det fint med mig Smile//
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyLør Mar 01, 2014 12:18 am

//ok jeg spørg ham x3//
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyLør Mar 01, 2014 5:11 am

// cool så svare han efter dig, og når vi har fundet ud af noget, så kan vi 2 fortsætte vores selv Smile så spiller jeg på det i mig og janus's emne når det er, skruer tiden lidt frem så, men det dig så Smile og så janus hvis han vil Smile
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyLør Mar 01, 2014 9:22 am

"Jeg vil spørge ham, han befinder sig sandsynligvis i biblioteket. De kan bare sidde her og vente, så vil jeg være tilbage om et øjeblik" hun smilede til Shadow, sendte sine vagter et kort blik til at de lige skulle holde øje med ham og gik så.

Hun gik ind på bibliotekket og så sig omkring "Janus? Er du, hrm, De her, jeg skal tale med Dem?"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) EmptyLør Mar 01, 2014 9:33 am

Janus sad bøjet over en bog han var ved at skrive noter af fra, og så op, da hans kone kaldte på ham, "hm? ... øh ja, jeg er her" sagde han og lagde et bogmærke i bogen, før han lukkede den og rejste sig, "Hvad sker der?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty
IndlægEmne: Sv: a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )   a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya ) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
a nobel lady? well i thing you need a hand.. ( Tanya )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Vi stikker af til skoven!! Del 2 - Tanya
» jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune
» Suk stævemødet til hest //janus og Tanya//
» Morgenmad med de små unge og co.// Tanya, Isabella, Janus, David

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Markedspladsen-
Gå til: