The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et klip ind i fremtiden – Janus

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 8:46 am

Tid: 15:00 (cirka 4 år frem i tiden)
Sted: Janus og Tanyas hus
Vejr: meh.. vi er indenfor.
Omgivelser: To små børn der tumler rundt på jorden og leger

Tanya sad sammen med Janus og betragtede de to små børn, der ikke var mere end 3 år gamle løbe rundt på gulvet. De daskede til hinanden og drengen trak pigen i håret og grinede.

Den lille pige hev tilbage og drengen knurrede af hende. Tanya så overrasket på drengen idet han forvandlede sig. Der sad nu en lille ulveunge på jorden og nappede efter pigen i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 8:50 am

Janus grinte svagt af de små børn, og overvejede om han burde skille dem ad, før de kom rigtig til skade. Så blev den ene af dem til en ulv. Han sad chokeret og stirrede på ungen, så rejste han sig hurtigt og tog pigen op.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 8:53 am

Tanya tog hurtigt drengen op i favnen og så overrasket på ham. Han nappede efter hende og hun lavede en advarende lyd. Pigen begyndte at forvandle sig i favnen på Janus.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 8:54 am

Janus slap forskrækkede pigen og bakkede væk fra hende, så så han over på Tanya, "...".
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 8:55 am

Tanya fik hurtigt fat i pigens hale. Hun så op på Janus og mærkede et stik i brystet af frygt og fortvivlelse. Hun fik hurtigt sat de små ulve i deres krybbeseng og de begyndte strakt at slås som små hvalpe. "Janus.." begyndte hun.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 8:57 am

Janus så over på ulvene, så så han på Tanya, "... hvad sker der med dem?" spurgte han så, en anelse skræmt.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 8:57 am

"Janus de er ok" sagde hun hurtigt og så derefter over på børnene "de.. de er.."
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 8:58 am

Janus så vantro på hende, "ok?!" spurgte han, "de er ... ulve!"
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 8:59 am

"Ja.. ja, men de er små raske ulve" sagde Tanya og forsøgte at smile "og.. og de kan blive mennesker igen.. når de har lyst"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 9:00 am

Janus stirrede på hende, "... hvordan kan du vide det?" spurgte han, "og hvorfor virker du ikke overraskede?"
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 9:00 am

Tanya så ned på sine hænder "jeg.." hun tog en dyb indånding "der er noget jeg ikke har fortalt dig.."
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 9:15 am

Janus stirrede på hende, så stirrede han på ulvene, og så tilbage på Tanya, "... det ... det siger du ikke ... hvad" han trak vejret dybt, "hvorfor er de sådan?"
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 10:09 am

"Jeg.." Tanya tøvede. Hun kunne blive slået ihjel.. nej, hun ville jo nok overleve, men hun ville ikke kunne vise sig i byen. "De har arvet det.." sagde hun så stille.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 10:48 am

Janus kneb øjnene sammen, "Arvet? ... fra hvem? ... hvem er deres far?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 10:50 am

"Det er ikke vigtigt.." sagde Tanya og sukkede "Janus jeg.. er varulv."
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyTors Feb 20, 2014 12:59 pm

Janus stirrede på hende, så rykkede han et skridt baglens, væk fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyFre Feb 21, 2014 3:24 am

Tanya tøvede.. "Janus, vi har kendt hinanden længe.." sagde hun, men lod være med at gå tættere på ham, selvom hun fik lyst da han rykkede sig væk fra ham "Jeg har aldrig gjort noget for at skade dig, eller noget andet menneske"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyFre Feb 21, 2014 3:26 am

Janus stirrede vantro på hende, "... du er en ... varulv?"
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyFre Feb 21, 2014 3:27 am

"... ja" sagde hun tøvende "ja det er jeg"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyFre Feb 21, 2014 3:32 am

Han så på hende, ikke helt sikker på han troede på det, "men ... har du altid ... ?"
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyFre Feb 21, 2014 3:33 am

Tanya nikkede "født som varulv.." sagde hun og sukkede svagt. Hun så bekymret på ham "Janus jeg er ikke farlig.. ikke mere farlig end en kriger med et sværd. Kun hvis man vælger at bruge det til det onde, er det skadeligt"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyFre Feb 21, 2014 3:35 am

Janus så stadig skeptisk på hende, "... hvorfor .. nej det kan jeg vist godt gætte" han rynkede brynene lidt, "havde du tænkt dig at sige det på et tidspunkt?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyFre Feb 21, 2014 3:36 am

"..." Tanya bed sig i læben "nej.. det havde jeg ikke"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyFre Feb 21, 2014 3:41 am

Janus betragtede hende lidt, så kiggede han over på ungerne, der stadig var ulve. "Så ... hvordan fungere det? ... bliver du til en ulv ved fuldmåne? .. nej .. det havde jeg nok opdaget ..."
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus EmptyFre Feb 21, 2014 3:42 am

Tanya smilede svagt. Han var begyndt at stille spørgsmål, det var en god ting. "Nej, jeg bestemmer selv hvornår jeg vil.. nogle varulve forvandler sig ved fuldmåne.. jeg er ikke en af dem" hun så på børnene "det er de heller ikke, de kan også selv forvandle sig.. så snart de er gamle nok til at styre det, behøver ikke ikke tage den skikkelse igen"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et klip ind i fremtiden – Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Et klip ind i fremtiden – Janus   Et klip ind i fremtiden – Janus Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Et klip ind i fremtiden – Janus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Løn tak - Janus
» Jamen du.. din løgner!! - Janus
» Bryllupsnatten - Janus
» Jeg kan være din bard! - Janus
» Vi stikker af til skoven!! Del 1 - Janus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den rige del (bag muren)-
Gå til: