The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:19 am

Tid: 12:00
sted: Det nye hus i handelsbyen
Vejr: sol ind af vinduet
omgivelser: gang og dør

Det havde været en akavet morgen. Janus og Tanya havde hilst på hinanden og spist morgenmad sammen. Så havde Janus forladt hende for at studere i biblioteket. Hun havde ventet lidt og så skyndt sig hen til Mitzunes nye værelse der lå forholdsvist tæt på hendes eget. Hun bankede hurtigt på døren og var meget nervøs. Hun kunne ikke spørge Mitzune om dette her, men der var ikke andre at gå til.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:21 am

Mizune var stadig små træt og havde lidt tømmer mænd og trak en thsirt og et par bukser på da han åbnede døren "godmorgen hvalp" mumlede han træt
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:23 am

"Hey......." Tanya så ikke ligefrem glad ud. Hun så sig lidt omkring og så alvorligt på ham "Mitzune.. jeg har brug for at.. bede dig om en meget stor tjeneste.. og det er ikke sikkert du har lyst" hun bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:25 am

Mizune så på hende med hævet øjenbryn og hævede armen nok til hun kunne gå under og ind på hans værelse
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:26 am

Tanya gik ind på værelset og satte sig på hans seng. Hun så ned på sine hænder og så ikke særligt glad ud. "Der er ikke andre jeg kan tale med Mitzune.."
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:27 am

"lad mig høre?" spurte Mizune og satte sig ved siden af Tanya på sengen
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:28 am

"I går var min.. bryllupsnat. Det ved du jo godt.." hun pillede ved sine fingre "du ved.. på bryllupsnatten.. mig og Janus.." hun tog en dyb indånding og rødmede og følte sig dum og kajtet.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:29 am

Mizune var ikke helt sikker på hvor hun var på vej hen med det her men lod hende tale ud men lagde hånden på hendes skulder og nussede hende beroligene
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:30 am

"Janus og jeg havde ikke samleje" sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:34 am

"og? i er kun unge og i har hele livet til den slags?" spurte Mizune
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:40 am

Tanya tøvede "Mitzune, han ved ikke hvordan man gør.."
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:43 am

"oh....." sagde Mizune og kløede sig akavet i nakken
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:45 am

Tanya lukkede øjnene og sukkede "kan du.. kan du forklare mig.. et eller andet?" sukkede hun og rødmede svagt "jeg ved det er fuldstændigt uhørt.."
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:50 am

Mizune rødmede svagt "øhm..." sagde han og så op på loftet og tænkte på hvordan han skulle forklare det
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:52 am

Tanya åbnede øjnene og så bedende på hende
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:54 am

"øhm jo nu skal du høre " sagde Mizune og så akavet på hende
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 9:55 am

Tanya rødmede og lyttede
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 10:01 am

"'øhm jo i starter med at tage tøjet af hinanden eller i kan selv gøre det, det må i selv om" sagde han og rødmede svagt
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 10:02 am

Tanya nikkede tøvende "ok af med tøjet.." mumlede hun for at huske alting
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 10:03 am

"øhm så begynder i at kysse hinanden og sætte jer på sengen" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 10:04 am

"Kysse.. er det nødvendigt?" mumlede Tanya og så ikke glad ud ved tanken
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 10:05 am

" i kommer til at kysse for eller senere og vil du virkelig ha din føreste gang før dit føreste kys?" spurte han med hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 10:08 am

"Det bare så.." hun lavede en grimasse "at få en tunge ind i munden og jeg kender ham slet ikke.."
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 10:13 am

"vi snakker ikke tunge kysse i nu søde bare alm kys" sagde han med et blidt grin
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune EmptyFre Feb 07, 2014 10:14 am

"Bare læber.." Tanya så stadig ikke glad ud ved tanken "det kan jeg ikke finde ud af" hun holdt om sine ben "jeg tror ikke han ville kunne lide mig så tæt på"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune   Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Bryllupsnatten - Janus
» Friiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! - Mitzune
» Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den rige del (bag muren)-
Gå til: