The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 8:41 am

Tid: 14:00
Sted: Tanyas have
Vejr: solskin
Omgivelser: Stor, smuk have. Frugttræer, blomster og pæne bænke man kan sidde i.

Da Tanya var blevet færdig med at øve dans og var blevet tvunget til at brodere i en times tid, fik hun endelig lov til at lave hvad hun ville. Hun skyndte sig ud af det kedelige lokale og skyndte sig op til Mitzunes værelse. Hun bankede på døren. Hun havde gerne ville snakke med ham og håbede han havde tid.. *det er jo ikke sikkert han bare vil snakke* tænker hun

Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 8:54 am

Mizune lavede lidt træning og gik over til døren og åbnede døren og så ned på Tanya "oh hey Tanya" sagde Mizune og hans tshirt sad tæt op af hans trænet overkrop
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 8:55 am

Tanya sendte ham sit sødeste og mest indsmigrene smil.. hun håbede virkelig hun kunne overtalt ham til at hjælpe ham "Hej Mitzune~ laver du noget vigtigt?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 8:59 am

"hm? jeg små trænene? Jeg kender det ansigt hvad vil du ha?" spurte han og lændene sig op af dørkammen
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:01 am

”Øh.. jeg tænkte vi kunne gå en tur i haven og snakke lidt?” sagde Tanya uskyldigt
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:10 am

"hmm okay?" svarede Mizune "bare lad mig få en anden trøje på" sagde Han og gik ind i hans værelse
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:11 am

Tanya smilede lettet og ventede tålmodigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:16 am

Mizune trak sin tshirt af og stod med ryggen til og havde et langt ar ned af ryggen
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:19 am

Tanya skævede ind i hans værelse og smugkiggede lidt på ham
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:25 am

Der var et mellem skrivebord og en seng og en reol med masser bøger og hans sværd står lændet op af skrivebordet sammen med to slibe sten
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:29 am

Tanya stod og så lidt på hans ting og lidt på Mitzune.. så så væk inden han vendte sig.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:31 am

Mizune vendte sig om og bandta sit normale sværd til sin side "sådan så er jeg klar" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:31 am

Tanya smilede og gik udenfor hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:32 am

Mizune gik med "hvad vil du så snakke om?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:34 am

"Shh.." mumlede Tanya og begyndte at gå længere ud i haven. Hun satte sig på en bænk omgivet af buske så man ikke kunne se dem fra huset og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:38 am

"...?" mizune gik bare med og så forvirret på hende
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:39 am

Da de begge sad ned så hun sig omkring og lænede sig tættere mod ham. Så hviskede hun "fortæl mig om varulve"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:40 am

Mizune så overrasket på hende "hmm okay hvad vil du vide?" spurte han lavt
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:49 am

Hun tænkte "det hele" sukkede hun men tænkte "der er flere forskellige.. hvilke slags og hvad er foreskellen?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:54 am

Mizune nikkede stille " der er fem forskellige racer Lycan, Lunam, Cyans, Lupus og Animus" sagde Mizune
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 9:58 am

Hun lyttede godt efter og forsøgte ikke at glemme noget.
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 10:01 am

Mizune forklarede forskellen på racerne
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 10:06 am

Hun sad stille og lyttede og nikkede for at vise hun fulgte med. "Så.. varulve er normalt i klaner, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Mizune

Mizune


Antal indlæg : 840
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 10:10 am

Mizune nikkede langsomt "ja men de kæmper ofte om teriomer her inde i byen" sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune EmptyTors Feb 06, 2014 10:12 am

Hun nikkede "er det en slem ting ikke at være i en klan?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty
IndlægEmne: Sv: Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune   Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Fortæl mig alt hvad du ved.. - Mitzune
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Friiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! - Mitzune
» Efter bryllupsnatten, jeg har et spørgsmål.. - Mitzune

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den rige del (bag muren)-
Gå til: