The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Uskylden i gadebilledet

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

Uskylden i gadebilledet Empty
IndlægEmne: Uskylden i gadebilledet   Uskylden i gadebilledet EmptyTirs Feb 18, 2014 9:47 am

Tid: 13:23
Sted: Markedspladsen
Omgivelser: Mennesker og andre racer der handler
Vejr: Solrigt, men skyerne trækker op i vest
Tøj: Klik her!

Det var sjældent at den unge kvinde, der nu elegant bevægede sig ned af gadebilledet, blev set i disse dele af byen. For det meste lod hun andre hente de ting hun havde brug for, for at være i stand til at overleve i skoven, men lige i dette tilfæde havde hun været nød til selv at tage afsted. Nogle urter og medikamenter var alt for dyrebarer at overlade til andre. Og selvom kvinden fuldt ud stolede på sine budbringere, stolede hun dog ikke på de farer der nu kunne ligge gemt bag byen murer.

Luanna smilede let for sig selv, og prøvede ikke at opvække for meget opmærksomhed. Her på det sidste var der kommet rygter om, at to rivaliserende grupper var på tærsklen til krig i disse områder, og at blive revet ind i et slagsmål var ikke noget den unge lupus kvinde ønskede inderligt.

Men ak ja, nogle gange nyttede det bare ikke at tænke højt. "Nårh nårh, hvad har vi så her?" En stemme, rug som en sandsten, lød bag hende og inden hun nåede at vende sig om havde to store mænd grebet fast om hendes skuldre, og trukket hende ind imod et stenhegn. "Du kommer da vist ikke fra disse kanter, gør du vel lille lam?" De grinede begge to, så ølånden stod ud af munden på dem. "Mon hun er spion fra.." De kiggede begge på hinanden, og nikkede så med et grumt smil på læben. "Sådan noget kan vi ikke lade gå ustraffet" smilede den ene, mens Luanna trak sig tæt op af muren. "Lad mig gå" hviskede hun, med sin stjerneklarer stemme. "Jeg ved ikke hvad i taler om!"
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

Uskylden i gadebilledet Empty
IndlægEmne: Sv: Uskylden i gadebilledet   Uskylden i gadebilledet EmptyTirs Feb 18, 2014 10:05 am

Shadow gik roligt igennem gaderne, op imod markedspladsen hvor han's pung rasledet let, og han sukkede da han ikke havde nok penge til maden for denne dag, han gik stille for sig selv, iført sit typiske tøj ( profil billede ), dog med en brun trøje på overkroppen, og en hætte slået op over hovedet, med sine lang sværd i hylstre på ryggen, med sin ulve menneske krop, et misfoster, i de fleste's øjne, udover andre som ham selv, dog havde han kun mødt få af dem, han så stille op på den rolige lyse februar sol, dog kølige dag, hvilket ikke generede ham spor, takke være sin pels og smule tøj.

Shadow fortsatte roligt forbi de mange boder, han havde hørt om krigen imellem to mindre grupper, hvilket ikke rørte ham et spor, da det ikke vedkom ham, hvem da kæmpede og dræbte hinanden, vis nogen generede ham eller stjal fra ham, så var han ikke bleg for at hugge dem eller den eller ham og hende ned med sine klinger, han havde dræbt før, han kunne gøre det igen.

Shadow havde roligt stået og handlet om en kylling, da han begyndte og se over på en smuk kvinde, som blev generet af to store mænd, han valgte dog at kigge væk, da det ikke vedkom ham, selv om da var noget over hende, da fik ham til og kigge over igen, han kunne se at hun trak sig op imod muren, og mændene virkede ikke særlige venlige, han diskuterede lidt med sit indre jeg, før han roligt gik der over, forlod sit køb, dog havde han stadig sine penge, og da han kom der over, så han på de to store mænd da de fysisk var større end ham, dog uden anledning, sparkede han den ene under knæet, så han knækkede sammen for at hamre ham hårdt i tindingen så han gik ud som et lys, den anden nåedet ikke at vende sig om før han fik et slag i struben og et knæ i ansigtet så han brækkede næsen og gik ud som et lys.

Shadow så stille på den smukke kvinde, han havde hørt hvad de havde sagt, forude hvad hun havde svaret, han bukkede dog venligt for hende og smilede stille, mon hun ville kalde ham for misfoster? hade ham for at have reddet hende fordi ha navr en Cyan? måske ville hun faktisk takke ham? han vidste det ikke, dog prøvede han at smile venligt, noget han ikke var vant til, dog mente han's mor at han var nuttet når han smilede, som fik ham til og smile med en underlig sjov grimasser, trods han lige havde nedlagt to mænd uden det store problem, han sagde dog venligt for ikke at gøre det for underligt.
''øhh.. så du havde brug for hjælp, og øhm.. tja håber at det kunne gå an, øhh.. jeg er Shadow, øhm rart og møde dig vil jeg tro heeee''
det var tydeligt han ikke var typen da snakkede ret meget, dog havde han's brune øjne et venligt skær, trods han's hårde udseende, og han's lille venlige smil burde også sende et venligt signal til den smukke kvinde.
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

Uskylden i gadebilledet Empty
IndlægEmne: Sv: Uskylden i gadebilledet   Uskylden i gadebilledet EmptyTirs Feb 18, 2014 10:15 am

Mændende var begge lige hurtige til at falde på jorden, som de havde været til at kaste sig over Luanna. Forskrækket trak hun sig yderligere tilbage imod stenmuren, da hun hørte hvordan den ene mands næse brækkede med et højt smæld.
Overrasket, og lettere undrende, så hun op på den mand der havde redet hende. Eller mand og mand...Det var måske så meget at sige. Hans behårede hud, tydelige spidse ører og klare lysende øjne indikerede tydeligt at han hverken var menneske eller ulv. En Cyan. Væsner der normalt ikke på disse kanter var så normale at se. Mest af alt fordi de for det meste ikke brød sig om menneskelig kontakt.

Et let smil gled over hendes fyldige læber, alt imens hun forsigtigt gengældte hans buk ved at neje. "Mange tak fordi at De hjalp mig Shadow" smilede Luanna blidt, og trådte et skridt væk fra stenmuren. "Mit navn er Luanna. Luanna DeGenir" Hun smilede igen blidt, og så med sine varme og dybe øjne på ham i lidt tid, inden hun fortsatte med at tale. "Jeg ved godt det er meget at forlange, siden vi først lige har mødt, men ville De have noget imod at følge mig på vej et stykke ud af byen? Efter det her sammenstød tror jeg ikke, at jeg er tryg ved at gå alene rundt i byen"
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

Uskylden i gadebilledet Empty
IndlægEmne: Sv: Uskylden i gadebilledet   Uskylden i gadebilledet EmptyTirs Feb 18, 2014 10:25 am

Shadow tjekkede kort ved og bukke sig ned, om de havde noget konkret af værdi på sig, men da de nok havde drukket det hele væk, gad han ikke helt undersøge dem i det hele taget, dog rettede han sig op igen og mødte den smukke kvinde's øjne da hun så op på ham, hvilket fik ham til og smile hvilket kunne se underligt ud, han lagde hovedet let på skrå med venlige øjne, hvilket ikke var normalt for den hårdkogte Shadow, han klødedet sig dog kort i baghovedet, usikker på hvad han skulle gøre, mest fordi han ikke var det mest sociale væsen, selv om han dog følte en slags tiltrækning af denne kvinde, men hvad havde hun af tanker omkring ham?, tankerne hvirledet rundt i han's forvirrede hoved selv om han stadig smilede.

Han mødte hende's smil med et venligt smil, han så dog ud til og undre sig over hun nejede for ham, han svarede hende dog venligt efter at have hørt første sætning og anden sætning.
''var så lidt, tja som sagt så de ud til og kunne have brug for hjælpen så ja, og rart at møde dig Luanna, hehe, møder ikke ret mange, som faktisk er høflige over for mange..''
han lød ikke hånlig eller grov, han lød bare forvirrede venlig, dog så han eftertænksom ud da han hørte hende, han mødte hende's varme og dybe øjne, med sine egne venlige brune øjne, han så ud til og tænke det igennem, før han venligt svarede.
''det vil jeg gerne, mor har mad til et par dage, så joh, jeg kan godt følge dig hjem, eller et stykek af vejen, og tja det er heller ikke trygt at være her, er dog selv vant til det da værre, men altså, joh jeg følger med dig, du viser bare vej, Luanna''
han lød venlig, imens han ventede på at hun skulle vise vej hvor hun skulle hen, hvad hun manglede, gennem veje, hvad hun ville, han ventede bare roligt på hende's valg af bevægelse, med en blid venlighed og ro over sig.
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

Uskylden i gadebilledet Empty
IndlægEmne: Sv: Uskylden i gadebilledet   Uskylden i gadebilledet EmptyLør Feb 22, 2014 10:27 am

Luanna nikkede blidt som svar til Shadow, og begynde så, med en kurv fuldt med urter og andre medikamenter trukket tæt ind til sig, at bevæge sig ned af mod enden af markedspladsen. Lyden af gøgler der opførte kunstner, børn der legede imellem boderne, handlere og sælgere der højtlydt diskuterede om prisen på varen var blot få af de lyde og indtryk man kunne møde her på pladsen, og Luanna prøvede så vidt så muligt at få øje på dem alle. Selv de mindste ting, som en høne der uset bevægede sig fra en bod til en anden, kunne være vigtig at få med. Dog prøvede hun selv at opvække så lidt opmærksomhed så muligt. Når hun nu ikke så tit bevægede sig ud på disse åbne steder, kunne det være farligt bare sådan lige at gå ind i en situation man måske kunne blive fanget i på dårlige måder.

Med et let glan, og et sart smil, kiggede hun tilbage på Shadow der fulgte efter hende. "Kommer du tit her på markedet, eller var jeg blot heldig at du var der til at hjælpe mig?"
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

Uskylden i gadebilledet Empty
IndlægEmne: Sv: Uskylden i gadebilledet   Uskylden i gadebilledet EmptyMan Feb 24, 2014 11:09 am

Shadow så roligt på den smukke Luanna da hun nikkede blidt til ham, som han roligt tog til sig, han fulgte dog tæt med hende, som en slags Livvagt, da han holdt øje med alle kroge og kanter imens han stod klar til og forsvare hende igen, han ignoreret dog de harmløse, da han var erfaren på det punkt, han fulgte dog også Luanna's bevægelser og vidste hun lige som ham, holdt øje med så meget som muligt, hvilket han forstod fuldt ud, da hun ikke havde en ledsager før,dog havde hun ham nu, som fik ham til og slappe af imens han travedet afsted ved siden af hende.

Shadow så hende's glan og sarte smil, han mødte hende's øjne med sine egne pæn gule øjne med et blidt glimt imens han smilede tilbage, han svarede hende dog roligt og venligt, efter tænksomt.
''kommer her ikke ret tit, er fra slummen, hvor jeg passer på min Mor, er her for at tjene penge så jeg kan betale maden til mig og mor, dog er det svært at tjene penge når man er et misfoster som mig''
ordet Misfoster sagde han med en forbitret stemme, dog var han rolig, han var hård, ingen tvivl om det, dog var det også tydelig han var en venlig og følsom person da var vokset op i en hårdt miljø hvor kun den stærkeste fik mad på bordet og fik lov at leve hvis det kom til det, han sagde dog roligt.
''tror mest du var heldig, kære Luanna''
han lød venlig med et lille smil imens han fulgte hende tæt på højre side så deres arme næsten rørte hinanden, han fandt det rart, men også så han kunne gribe fat i hende og rive hende ud af en pil's bane, eller andre mange muligheder for angreb, han var ikke amatør til sit fag som Livvagt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Uskylden i gadebilledet Empty
IndlægEmne: Sv: Uskylden i gadebilledet   Uskylden i gadebilledet Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Uskylden i gadebilledet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Markedspladsen-
Gå til: