The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Relationer i alle former og størrelser søges :)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) EmptyTirs Feb 18, 2014 8:44 am

Hejsa alle sammen!

Jeg søger alle former for relationer til min karakter Luanna DeGenir.
Lige her lidt kort info om, hvem denne kvindelige Lupus er:

Luanna er en ung lupus, som har valgt at bosætte sig i en hytte ikke langt fra Kongebyen. Hun er fredelig, yndefuld og yderst elskelig. Hun tager sig af dem som vandre rundt i skoven, forvirrede eller fortvivlede, og ønsker ikke at indgå i nogle slagsmåle med hverken andre klaner eller andre racer. Hun er klog på den medicinske verden, og ved en masse om at udnytte og bruge de forskellige planter i skoven.

Relationer der søges:

Venskaber: Mennesker som kan og vil holdes af af Luanna.
Flirt: En mand/flere mænd som hen af tiden har forelsket sig i denne smukke skabning
En pasitient: En skabning som bliver fundet af hende såret i skoven, og bliver bragt hjem til hendes hus for at blive plejet.

Hvis i selv har andre ideer, så bare skyd løs! Wink
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) EmptyTirs Feb 18, 2014 8:46 am

Jeg kunne godt tænke mig at spille med dig Smile uhm jeg er lidt frisk på det hele, plottet med såret i skoven lyder sjovt? ^^
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) EmptyTirs Feb 18, 2014 8:48 am

Dejligt! Super! Jeg tænker vel at Alistair har forvildet sig ud i skoven (hvordan han er såret bestemmer du selvfølelig) også kommer Luanna og reder ham? Smile
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) EmptyTirs Feb 18, 2014 8:48 am

Det lyder fint ^^
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) EmptyTirs Feb 18, 2014 8:49 am

Alistair er forresten Lycan, det håber jeg ikke ændre noget? xD
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) EmptyTirs Feb 18, 2014 8:52 am

Overhovedet ikke. Luanna har respekt for alle racer. Uanset hvem eller hvad de er Wink
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) EmptyTirs Feb 18, 2014 8:52 am

Overhovedet ikke. Luanna har respekt for alle racer. Uanset hvem eller hvad de er Wink
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) EmptyTirs Feb 18, 2014 8:53 am

Hvem starer? Jeg tænker lidt det ville være bedst hvis det var dig, siden at det jo er din karakter som såret bevæger sig ud i skoven? Smile
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) EmptyTirs Feb 18, 2014 8:58 am

Super, ja det er måske en meget god ide xD ok jeg laver
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) EmptyTirs Feb 18, 2014 9:03 am

Super! I skoven ikke? Smile
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) EmptyTirs Feb 18, 2014 9:04 am

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer i alle former og størrelser søges :)   Relationer i alle former og størrelser søges :) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Relationer i alle former og størrelser søges :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: