The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 så går jeg da selv herud - Cederic

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyLør Feb 15, 2014 9:55 am

Sted: i nærheden af et gammelt tårn i skoven
Omgivelser: krat og skov, lyde af fuglesang og andre dyr
Tid: 13:40
Vejr: gråt, og lidt koldt

Alice trak sin kappe tættere om sig, luften var kold. Hun bevægede sig stille og forsigtigt gennem krattet i skoven, efter at have boet herude i seks år, var hun efterhånden ganske god til at bevæge sig stille. For et par dage siden, havde hun set et tårn ude i skoven, og havde ville undersøge det. De andre i klanen sagde at det var en dårlig ide, at det kunne være farligt og at hun skulle holde sig væk. I starten havde hun accepteret det, men det havde gået hende på. Så, tidligere samme dag, havde hun været oppe i en større diskussion med en fra flokken, og det havde ændret hendes beslutning,m nu ville hun ud til tårnet. Hun kunne godt passe på sig selv, hun havde levet længe i skoven, og kunne sagtens klare sig selv!
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptySøn Feb 16, 2014 10:07 pm

Cederic havde ikke talt med Alice i nogle dage. Han havde med vilje holdt lidt afstand når han kunne, for han havde stadig ikke helt styr på sig selv. Det var derfor for sent da han hørte om skænderiet. Han havde skældt den anden varulv ud, for han havde en rigtigt dårlig mavefornemmelse ved hele situationen.

Så snart han havde tjekket om hun var der hjemme, skiftede han til ulveskikkelse og satte af sted imod tårnet!
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyMan Feb 17, 2014 8:11 am

Alice sneg sig stille gennem skoven, og passede godt på, ikke at træde på grene eller lave andre lyde. Hun regnede med snart at være fremme.
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyMan Feb 17, 2014 11:52 pm

Cederic snuste rundt omkring i skoven. Heldigvis gik der ikke langt tid før han fik færden af hende. Han satte afsted i den retning og kom tættere på. Til sidste kunne han se hende længere fremme.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTors Feb 20, 2014 4:12 am

Alice stoppede op skjult bag noget krat og kiggede frem, nu kunne hun næsten se tårnet længere fremme mellem træerne.
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTors Feb 20, 2014 4:16 am

Cederic kom hurtigt op på siden af hende og snerrede advarende af hende!
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTors Feb 20, 2014 4:21 am

Alice fik et chok og snurede rundt, så stirrede hun surt på ulven, "Cederic! hvad laver du her?" hviskede hun vredt.
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTors Feb 20, 2014 4:22 am

Cederic knurrede irriteret af hende og så på hende med et strengt blik
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTors Feb 20, 2014 4:29 am

Alice gengældte blikket, "i kan ikke forbyde mig at gå rundt i skoven" hviskede hun surt.
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTors Feb 20, 2014 5:09 am

Cederic bed fat i hendes bukseben og lavede en klynkede lyd
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTors Feb 20, 2014 8:14 am

Alice så irriteret på ham, "Jeg kan altså godt passe på mig selv" sagde hun, så betragtede hun ham tænktsomt, "hm ... men nu du er her, burde vi kunne snige os endnu tættere på, uden det bliver farligt" sagde hun med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTors Feb 20, 2014 8:35 am

Cederic fnøs og så ikke ud til at ville rykke sig.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTors Feb 20, 2014 8:44 am

Alice kneb øjnene lidt sammen, "kom nu ... det bliver sjovt!"
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTors Feb 20, 2014 9:03 am

Cederic rystede alvorligt på hovedet og pegede med snuden hjem mod deres klan.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTors Feb 20, 2014 12:56 pm

Alice sukkede, så rystede hun også på hovedet og så bestemt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyFre Feb 21, 2014 3:27 am

Cederic puffede til hende med snuden!
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyFre Feb 21, 2014 3:36 am

Alice så ned på ham, "ej ... kom nu" sagde hun og begyndte at snige sig frem ad.
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyFre Feb 21, 2014 3:39 am

Cederic så sig omkring og listede så efter. Han lavede en lav, ynkelig pivelyd.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyFre Feb 21, 2014 3:42 am

"Rolig, det skal nok gå godt" sagde hun lavt, og fortsatte fremad.
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyFre Feb 21, 2014 3:44 am

Cederic fulgte med. Han ville ikke lade hende være alene..
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyFre Feb 21, 2014 3:49 am

Alice smilte svagt og fortsatte frem, til hun kun var omkring ti meter fra tårnet.
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyFre Feb 21, 2014 8:38 pm

Cederic sukkede lavmeldt og var bag hende..
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyTirs Feb 25, 2014 7:46 am

Alice listede sig forsigtigt tættere på og grinte til Cederic.
Tilbage til toppen Go down
Cederic

Cederic


Antal indlæg : 33
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyOns Feb 26, 2014 8:14 am

Cederic så ikke særligt glad ud.. hans øre hang ned og han havde halen mellem benene.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic EmptyOns Feb 26, 2014 8:28 am

Hun nussede ham på hovedet, "så så".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





så går jeg da selv herud - Cederic Empty
IndlægEmne: Sv: så går jeg da selv herud - Cederic   så går jeg da selv herud - Cederic Empty

Tilbage til toppen Go down
 
så går jeg da selv herud - Cederic
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Skoven :: Skoven-
Gå til: