The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 unknow forest women? well okay.. ( Alice )

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am

Shadow sneg sig stille igennem skoven iført sit normale outfit ( profil billede ), dog havde han et pilekogger på ryggen med 28 pile i, og så sin jagt bue, en okay bue, den var ikke den bedste, men den gik an hvis man skulle jage, han så op på himlen og solen skinnede mildt, da det var ved og blive aften og han havde stadig ikke fanget bytte, forude havde han også sine to sværd i sine hylstre på ryggen, han sneg sig lydløst afsted, for at opdage en hjort efter flere timer's jagt, og han kunne simpelt ikke begribe sit held, han sneg sig stille ind med vinden i ansigtet så han's lugt ikke ville blive opdaget, han træk stille en pil op af koggeret og lagde den på buen, for at løfte den i en øvet bevægelse og trække strengen tilbage, og skulle til at slippe da hjorten blev opmærksom på et eller andet, og sprang væk, hvilket irriterede ham, som fik ham til og snige sig afsted for at se hvad det var der havde skræmt han's bytte væk, dog blev han chokeret over at se 3 mænd angribe en fremmede kvinde, han stirrede skarpt på hende og reagerede uden at tænke over det, ved og rejse sig op og hurtigt tage mål og sigte, for at slippe sin bue streng så pilen fløj afsted og hamrede ind i brystet på den ene så han sank død om, inden de to kunne vende sig om, fløj den anden pil allerede afsted og ramte den anden i struben, og da den sidste så ham og ville tage flugten, røg en pil igennem benet på ham og så en pil igennem ryggen og ind i hjertet på ham, Shadow gik stille der ned af imod kvinden, for at se om hun var okay, og finde ud af hvad de havde overfaldet hende med, dog tænkte han voldtægt, da det var mest logisk, han gik dog hen til hende og uden anledning bukkede han sig ned og trak sin pil ud af de døde, dog lod han den sidste være da havde prøvet og stikke af, han sagde dog roligt men blidt.
''du ved godt det kan være farligt at færdes i skoven uden eskorte, ikke?''
han lød ikke uvenlig, bare rolig og neutral, imens han skævede rundt efter andre eventuelle angribere, han havde allerede en pil klar på bue strengen.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyTirs Feb 25, 2014 8:37 am

Alice havde været lige ved at trække sin kniv for at vise disse uforskammede mennesker, hvad der skete med folk der sneg sig ind på skovens vogteres territorium uden tilladelse, da den ene faldt død om med en pil i ryggen. De to andre fulgte hurtigt efter. Hun trak sin kniv og vendte sig forsvarsberedt om mod den cyan der kom gående mod hende.
"Hvad laver du her, og hvem er du?" spurgte hun og stirrede alvorligt på ham, "du ved godt at dette er en anden klans territorium, ikke?" spurgte hun og lød måske en anelse provokerende.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyTirs Feb 25, 2014 9:37 am

Shadow så roligt på den fremmede kvinde da hun havde trukket sin kniv, han trådte nogle skridt væk, og stod allerede klar med sin bue, og måden han håndterede sin bue på, burde advare kvinden imod at angribe ham, da han, med han's evner, ville lade en pil bore sig ind i panden på hende inden hun nåedet over til ham, han svarede hende dog roligt.
''jeg jæger, mad til mig og mor, og jeg er Shadow, hvem er du selv?''
han lød ikke truende, dog rolig, ikke bange for hende eller hende's kniv, han svarede dog roligt.
''ja det ved jeg, men når man sulter, og forsøger at brødføre en's mor, så er lovlig handel ikke altid en mulighed''
han var simpelt ærlig, da han's mor havde lært ham at da intet godt kom ud af løgn, dog sagde han ikke mere og bed ikke på hende's provokerende tone fald, han ventede dog bare på hende's træk nu, da angreb hun, ville hun få en pil meget hurtigt, måske kunne de finde en løsning? han vidste det ikke rigtig.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyTirs Feb 25, 2014 9:48 am

Hun kneb øjnene sammen og så vurdende på ham, han kunne tydeligvis håndtere sin bue. Hun var ikke selv dårlig med sin kniv, det kunne man ikke være som ene menneske mellem ulve, men hun vidste godt at hun ikke kunne stille noget op, hvis han fik trukket og skudt, inden hun var over ved ham.
"Hør her" begyndte hun, "Du har ikke lyst til at lægge dig ud med mig ... hvis du forlader dette område hurtigt, så fortæller jeg ikke klanen at du har været her, og næste gang du kommer, må du hellere komme med en ansøgning om at blive medlem, eller holde dig væk" sagde hun, hun var stadig irriteret over at han gik ud fra hun havde brug for eskorte, så hun havde ikke synderlig meget lyst til at være venlig. "Jeg er Alice fra Skovens vogtere" sagde hun stolt.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyTirs Feb 25, 2014 9:56 am

Shadow så kvinden knibe øjnene sammen og spændte buen let, så da ville være større chancen for at han kunne skyde hende ned før hun kunne angribe ham, han mødte hende's vurderende blik og ud på han's lette men faste muskler, han's våben og slidte tøj, så var han en fattig, dog ville man mene at han havde gode våben evner, han svarede hende dog roligt efter at have lyttet til hende.
''det sjove er jeg ikke behøver lytte til dig, og du skræmmer mig ikke, da jeg pt har fordelene, kan gætte mig til du god med din kniv, men hvor mange har du dræbt med dine bare næver? jeg stoppede med og tælle ved 15, i ulovlige kampe for penge, og jeg tror næppe i tager udskud som mig ind''
han mødte hende's blik med et roligt blik, da han stadig ikke var bange for hende, han så roligt på hende da hun lød stolt, han trak på skulderne men nikkede høfligt.
''rart og møde dig Alice, vil jeg tro''
han lød ikke hånlig, forsøgte bare og være venlig som situationen tillod ham det.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyOns Feb 26, 2014 8:27 am

Alice fnøs svagt, "Det er ikke mig du skal være bange for" sagde hun, kun en anelse bittert, "men du bliver ikke populær her i området, hvis der sker mig noget" hun betragtede ham igen lidt, "og jo, jeg tror faktisk godt de ville tage dig ind, ingen er for meget et udskud til skoven vogtere" det sidste sagde hun med et svagt grin.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyTors Feb 27, 2014 2:51 am

Shadow så roligt på Alice med et lille smil, han svarede hende roligt.
''er ikke bange for dig, og jeg er allerede ikke populær, desuden så må de angribe mig hvis de vil, det er gudernes vilje om jeg skal dø i denne skov som straf for at dræbe dig, eller om vi går her fra som venner''
han så roligt på hende da hun betragtede ham stadig, han så undrende på hende, for roligt at svare hende.
''også hvis de vidste hvad for ting jeg har gjort? skal ikke kunne sige det, og har heller ikke tænkt mig og fortælle noget, hvis du agter at spørge, nogen har gjort, og de fik heller ikke svar, ved ikke om du gør''
han trak på skulderne, han stoledet ikke nok på hende til og fortælle noget om sig selv endnu, måske senere hen hvis de lærte hinanden bedre og kende.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyTors Feb 27, 2014 9:28 am

Alice trak på skuldrene, "det skal jeg ikke kunne sige, har aldrig hørt om nogen der er blevet afvist, men det er dit valg om du vil spørge" hun smilede svagt, "bare rolig, jeg er ikke typen der snager i andre folks privatliv" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyFre Feb 28, 2014 5:59 am

Shadow så mistroisk på Alice da hun sagde at hun ikke havde hørt nogen blive afvist, var det en fælde? mulighed for at skære halsen over på ham imens han sov? han's tanker fløj rundt, dog svarede han hende roligt.
''det fair nok.. måske tager jeg tilbuddet op.. måske''
han så roligt på hende og svarede roligt uden et smil, dog med et hårdt blik, ikke rettet imod hende men sig selv.
''godt.. så behøver jeg ikke gøre noget.. ubehaligt''
han sænkedet sin jagt bue og sagde roligt med undren.
''hvad med at vi deler et måltid mad, og så snakker sammen under mere.. fredlige og venlige udstråling?''
han lød som en da ikke talte ret meget, hvilket han ikke gjort medmindre han var stærkt tvunget til det, eller hvis han følte han havde løst, dog var han ikke til ord.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyLør Mar 01, 2014 9:44 am

Hun overvejede det lidt og tøvede, "de bliver ikke glade, hvis de hører jeg har delt mad med en fremmede i vores territorium" sagde hun tænktsomt. Så grinte hun stort, "ved du hvad? det lyder som en god ide!".
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyLør Mar 01, 2014 11:22 am

Shadow så på Alice da hun tøvede, han svarede hende roligt med et lille smil.
''er ikke en fjende af jeres klan, så kan ikke se hvad problemet skulle ligge i det''
Han nikkede dog roligt til hende og grinte roligt med, han sænkedet buen og tog pilen af strengen, lagde den tilbage i pilekoggeret, og sagde roligt.
''og eftersom det mig da tilbød, så tilbyder jeg maden, af det sparsomme forråd jeg har''
han smilede roligt for at nikke imod nord, hvor han's lille lejer lå, han begyndte roligt at gå, dog holdt han øje med om hun fulgte med, og fulgte hun ikke med, ville han vente på til hun gjorde og så fortsætte med at gå ved siden af hende hvis hun fulgte med.
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 60
Join date : 15/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyTirs Mar 18, 2014 8:01 am

Alice grinte, "de har nogen gange nogle mærkelige ideer om den slags" sagde hun og fulgte efter ham, "de ville sikkert ikke blive glade" fortsatte hun, selvom hun ikke lød som om det generede hende særlig meget.
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) EmptyMan Mar 24, 2014 2:53 am

Shadow hørte Alice grine, som fik ham til og smile roligt, han så dog spørgende på Alice og spurgte venligt.
''hmm.. jeg er også mærkelig, måske ville jeg være en mulig kriger for dem? hvem ved, hehe''
han så roligt på hende og hun virkede ganske køn, som fik cyan'en til og smile venligt, han grinte dog muntert og sagde drillende.
''og du lyder som en da er ret ligeglad, eller bare ikke er bange for straf?''
han klukkede roligt imens han førte Alice ind i en lejer, og gik over til et bål hvor et par kaniner allerede var blevet hængt op og stegt, det var tydeligt det var gjort godt, så Shadow havde kokke evner, forude grønsager i en gryde med vand, han så på Alice og trak sit tøj af, mest fordi han fandt det ubehaligt og gå med, dog nu var varmen fra bålet kunne holde ham varm, han tog sin bue og spændte snoren af og lagde den pænt sammen, som en da tog sig godt af sit udstyr, forude sine andre våben, så han til sidst kun stod i lændeklæde med en slags improviseret bukser til og ben skinner til spark, og snoren om sine arme for at holde han's pels tæt, han satte sig dog ved bålet og smilede til Alice imens han tog en kanin og begyndte og skære kød af ned i gryden med grønsager, han så på hende om hun var bange for ham og han smilede drillende med et venligt glimt i øjet, selv om han's arrede knoer hvor pelsen kun dækkede oki meget, så var han en da var vant til nærkamp, meget vant, han's overkrop bar også præg fra ar, dog skjult godt af pelsen, han's ryg så også ud til og have en del ar fra pisk og brænde mærker som straf til en tyv, de venlige gule øjne havde også en hård kerne af råstyrke, selv om de var blide og venligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty
IndlægEmne: Sv: unknow forest women? well okay.. ( Alice )   unknow forest women? well okay.. ( Alice ) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
unknow forest women? well okay.. ( Alice )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Skoven :: Skoven-
Gå til: