The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 4:42 am

hey alle sammen, jeg er ny på denne side, er dog erfaren rollespiller, men er dog ikke den mest kreative, har dog det jeg kalder krea bomber, hvor jeg bomber et emne Smile

jeg søger forskelige relationer til Shadow i form af:

1: en at arbejde fast for, som livvagt, for løn.

2: en ven eller to, da respektere ham som Cyan og kriger.

3: en mulig uven/rival.

4: en flirt, hvis muligt.

kom glade, og er altid frisk på ideer, har ikke de vilde krav, udover i ikke må myrde min karakter uden at få lov, skal vi slås, så slås da med terning om dette, men da jeg ikke kan sige om i bliver ramt, så det oki, men slår terning om i rammer eller ej og hvor stor skade, håber dette er okay ^^ men bare så i ved det, så jeg fair og lytter til mine terninger Smile

håber i er interesserede, og vil i vide noget, så send en PM, forude læs det jeg kort har skrevet om min karakter Smile

PS: undskyld mit billede, men som jeg har skrevet på min profil, jeg gik tabt i og finde det da passede til siden's beskrivelse, så gjorde mit bedste ^^
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Antal indlæg : 2
Join date : 06/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 7:11 am

Hejsa ^^ jeg vil gerne spille med dig, hvis du har lyst. Jeg er ikke så meget til kampspil og ikke rigtigt i en position hvor jeg kan hyre dig som livvagt, men jeg er frisk på noget venskab? Min karakter er også Cyan Smile
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 7:14 am

Jeg kunne også godt være frisk på at emne. Jeg ved ikke lige under hvilken kategori Razz og jeg har ikke prøvet online rollespil med terninger før, kun pnp Smile men hvis det bliver til kamp, kan jeg da godt finde en terning frem xD
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 8:07 am

Cassandra det er helt fint med mig ^^ de blir sikkert gode venner, hmm nogen ideer? Very Happy

Alistair, hmm ved jeg heller ikke rigtig hvad emne da kan være, hmm.. skal jeg lige tænke over :3 kom selv med ideer hvis du har nogen ^^
og du kan jo prøve, hvis du kender de grundlæggende regler for det :3 ellers bliver det lidt surt owo

PM'er jer begge to ^^
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 8:08 am

Super xD som sagt kun spillet pnp Razz men jeg er også frisk på andet end kamp emner
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 8:09 am

jeg fortrækker også at undgå kamp emner, da jeg ikke direkte søger fjender :3 men jeg elsker et godt spil, da dybt i det, men hmm.. jeg PM'er dig også hvis jeg får en ide :3
Tilbage til toppen Go down
Alistair

Alistair


Antal indlæg : 137
Join date : 14/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 8:10 am

Fair xD
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 8:14 am

har PM'et dig Smile
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 8:37 am

Jeg vil yderst gerne deltage i et internt plot med dig. Måske med noget lidt ala en flirt? Luanna er en meget elskelig og blid person, så jeg tænker de sikkert vil kunne få meget godt ud af hinanden? Smile
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 9:04 am

det lyder virkelig fedt, Luanna, hmm.. det skal da nok blive fedt, hehe :3 hmm tja det lyder som en som Shadow kunne få glæde af ^^, nogen ideer til emne start? :3?
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 9:15 am

Altså nu kommer Luanna sjældent ind til Konge byen, men måske for de to øje på hinanden på et tidspunkt hvor hun er inde på markedet for at købe urter og andre ting hun skal bruge i sit hjem? Smile
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 9:23 am

det lyder fint med mig.. hmm.. kan være hun hyre ham som eskorte hjem til sig selv igen? og så snakker de, og tja, jeg slår som sagt med terninger, så da sker vel nogle forskelige ting ,hvis du frisk? ^^
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 9:28 am

Jeg tror måske ikke hun vælger at hyrer ham, det ligger ikke rigtig så meget til hendes natur at tage kontakt til mennesker i Konge byen, men måske ser er der en form for gadekamp mellem to klaner der forgår, og derved hjælper han hende ud af en knibe? Smile

Og jo jeg er skam helt klar Wink
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 9:32 am

hmm.. det lyder fint med mig, tja vil du lave eller skal jeg? fordi laver ud så det nemmere angående gade kampen eller hvad du finder ud af, eller skal jeg finde på noget og lave? ^^

hmm.. lyder fristende Wink x3
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 9:34 am

Jeg skal skam nok starte Wink
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 9:36 am

fino med mig, bliver spændende ^^ Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 9:48 am

Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 9:48 am

danke :3, bare husk og skriv ( Shadow ), ved navn, så man kan se hvem da skal med Wink men det cool, går igang med svar ^^
Tilbage til toppen Go down
Luanna

Luanna


Antal indlæg : 22
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 9:49 am

Okay, husker jeg til næste gang Wink

Og super!^^
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyTirs Feb 18, 2014 9:50 am

det cool du Wink
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyFre Feb 21, 2014 2:52 am

søger stadig emner, så bare skriv Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Shadow

Shadow


Antal indlæg : 58
Join date : 18/02/14

hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D EmptyFre Feb 21, 2014 6:38 am

hmm.. er folk bange for mig eller hva? owO?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty
IndlægEmne: Sv: hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D   hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D Empty

Tilbage til toppen Go down
 
hey :D søger emner, kom glade og friske ^^ :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger emner!
» Søger emne :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: