The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den virker ikke? - Janus

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:36 am

Tid: 19:30:
Sted: soveværeslet
Vejr: idk vi er indenfor!
Omgivelser: soveværelse

Tanya sad inde på hendes soveværelset og legede med sin sølvkniv. Hun havde altid undgået ting af sølv, og det var lykkedes hende at brænde sine hænder to gange allerede. Alligevel kunne hun ikke lade være med at sidde og se på den. Den var smuk og så var det en gave fra Mizune.

Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:37 am

Janus trak vejret dybt og bankede på døren ind til soveværelset. Selvom det var deres begges værelse, brød han sig ikke om at komme ind, uden først at have banket på.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:39 am

Tanya så hurtigt mod døren, åbnede skuffen i sin komode og lagde kniven ned. Så lukkede hun den og rejste sig "hrm, kom ind?" sagde hun og prøvede at lyde som om hun ikke skjulte en kniv.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:41 am

Janus åbnede døren og gik ind. Han prøvede at se alle andre steder hen end Tanya, "Godaften ..."
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:42 am

Tanya smilede til ham "godaften" svarede hun "er alt som det skal være?"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:43 am

Janus tøvede, og sukkede så svagt, "jeg ... jeg har noget jeg må snakke med Dem om .."
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:44 am

Tanya rynkede brynene og nikkede "selvfølgelig.." sagde hun tøvende
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:46 am

Han tøvede, og undgik stadig at se på hende, "så ... sagen er den at jeg ..." han kiggede ned i jorden og rødmede svagt, "jeg ... jeg kan ikke ... jeg er ... impotent"
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:47 am

"Importent?" Tanya så forvirret på ham "jeg er ikke sikker på jeg forstår..?"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:48 am

Janus sukkede, "jeg kan ikke ..." han tøvede, ikke sikker på, hvordan han bedst skulle forklare det, "jeg kan ikke få børn"
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:49 am

"Oh" Tanya så overrasket på Janus og vidste ikke hvad hun skulle sige. Først blev hun ramt af medfølelse.. "det gør mig ondt.."
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:52 am

Janus smilede svagt og lidt bittert, "det går nok, men ..." han tøvede igen, "det betyder at vi ikke kan ...."
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:53 am

Tanya så på ham "hvad mener De..?" hun så tøvende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:54 am

Janus sukkede igen, "Jo altså ... vi kan ikke ..." han tøvede og rødmede igen.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:55 am

"Nej" svarede Tanya og så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 9:58 am

"Vi kommer ikke til at kunne ..." han ledte lidt efter et ord der var passende for en dame at høre, "elske sammen".
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 10:00 am

"Nej, sammenleje er altså udelukket.." sagde Tanya tøvende og nikkede "De er ikke fysisk istand til.. og det kan vi ikke gøre noget ved" hun spurgte ikke, konstaterede bare for at sikre sig at hun var med "men De sagde lige.."
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 10:02 am

Han nikkede og så ned i jorden, "ja ..." sagde han, "Hvad sagde jeg?" spurgte han, nu var det ham der ikke var helt med.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 10:03 am

Tanya rystede på hovedet "vi kan ikke" svarede hun og nikkede så "undskyld, jeg er som sagt.. ikke van til at tale om dette her, men jeg tror jeg forstår.."
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 10:03 am

Han nikkede lidt, "undskyld" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 10:06 am

"Det kan De jo ikke gøre for!" udbrød Tanya hurtigt og lagde en hånd på hans "Janus det må du- de ikke have det skidt med.. ikke overfor mig i hvert fald.." sagde hun "jeg er deres kone og jeg vil støtte Dem igennem både de gode og de svære tider"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 10:08 am

Janus så overraskede op på hende, han havde regnet med, at hun ville blive vred. Han vidste ikke hvad han skulle sige, og følte sig meget rørt, så fik han det endnu dårligere over at skulle lyve overfor hende. "Jeg ... mange tak" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 10:09 am

Tanya smilede blidt til ham "Janus.. der er noget jeg gerne vil spørge dig om.." sagde hun så "hvis De ikke har noget imod det?"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 10:11 am

"æh ... selvfølgelig?" sagde han og så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Tanya

Tanya


Antal indlæg : 851
Join date : 01/02/14

Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus EmptySøn Feb 09, 2014 10:12 am

"Er De.. forelsket i mig?" spurgte hun og så alvorligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den virker ikke? - Janus Empty
IndlægEmne: Sv: Den virker ikke? - Janus   Den virker ikke? - Janus Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Den virker ikke? - Janus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Åh mit liv er ikke let, og det skal dit heller ikke være! - Mizune
» jeg vil ikke giftes - Tanya og Mizune
» Løn tak - Janus
» Jeg kan være din bard! - Janus
» Bryllupsnatten - Janus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den rige del (bag muren)-
Gå til: