The Four Moons
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Four Moons

Wolves! Wolves everywhere!!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Svære samtaler - Hadrian

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:35 am

Sted: på gangene i Janus hus
Tid: 23:00
Omgivelser: øde

Janus havde siddet på biblioteket og drukket vin den sidste time. Han drak normalt ikke så meget, men denne aften havde været en slem en. Han havde løjet for sin kone, sagt han var impotent. Hun havde taget det pænt, men det havde stadig været svært at snakke om, og han havde ikke brudt sig om at lyve. Han var gået op på biblioteket for at læse bagefter, for at komme sig og samle sine tanker igen, men bøgerne havde ikke hjulpet, så han havde åbnet en flaske vin. og Bagefter havde han åbnet en til. Nu stod han her, foran Hadrians dør. Han løftede hånden og bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:38 am

Hadrian sad på sin seng og spillede på lut. Han havde overvejet at tage i byen og drikke, men havde så slået tanken væk igen. Han var ikke i humør til det. Da det bankede på døren så han overrasket op "kom ind?" sagde han og så afventende mod døren. Han var iført en rød skjorte med dyb udskæring og et par brune bukser der sad løst om livet.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:40 am

Janus åbnede døren og gik ind på værelset. Han smilede svagt til Hadrian, "Godaften, jeg håber ikke jeg forstyrre?" sagde han, måske en anelse snøvlende på grund af alkohollen.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:41 am

Hadrian var ganske enkelt overrasket over at se Janus. Han sendte ham et smil "godaften min herre, selvfølgelig ikke.. kom indenfor"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:42 am

Janus gik ind på værelset og lukkede døren bag sig. Han kiggede sig om i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:44 am

Hadrian stillede rejste sig og stillede sin lut op af væggen. Så gik han over imod Janus "hvad kan jeg gøre for Dem?"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:45 am

Janus så på ham og tøvede lidt, han skulle have drukket mere vin ... "Må jeg sætte mig?" spurgte han i stedet for at svare.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:46 am

"Selvfølgelig.." sagde Hadrian og så lidt undersøgende på ham. Han gik med lange skridt hen og satte sig på kanten af sengen.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:47 am

Janus satte sig også på sengen og sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:48 am

Hadrian så interesseret på Janus "bør jeg være bekymret?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:49 am

Janus så op på ham og rystede svagt på hovedet, "nej ... jeg trængte bare til en at snakke med" sagde han og så væk fra ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:50 am

"Altid til tjeneste" svarede Hadrian og så lidt på ham "kan jeg byde på en drink?"
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:53 am

Janus overvejede det lidt, på den ene side burde han ikke drikke mere, på den anden side ... "Jo tak" sagde han og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:54 am

Hadrian rejste sig op og hentede en gemt flaske vin fra sin komode. Han trak proppen af og gik hen til ham "undskyld mine manere, men jeg har ingen glas på værelset" sagde han og rakte ham flasken.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:56 am

Janus smilte svagt og tog imod flasken, "det går nok" sagde han og drak en tår af det. Det var ikke den dyre vin han havde drukket tidligere, men det gik an. Ham rakte flasken tilbage til Hadrian.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:57 am

Hadrian satte sig ved siden af ham og tog selv en slurk "når, hvad bekymre så det adelige hjerte?" spurgte han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 9:59 am

Janus sukkede svagt, "jeg har snakket med Tanya" sagde han efter lidt tid.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 10:01 am

"Ooooh.. og den unge frue tog det ikke pænt?" spurgte Hadrian og så forstående på ham.
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 10:02 am

"Nej ... hun tog det sådan set pænt nok" sagde han og sukkede tungt.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 10:03 am

"Aha?" Hadrian så spørgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 10:04 am

Janus rystede svagt på hovedet, "det er bare ... " han tøvede, han kunne jo ikke så godt sige at han havde det dårligt med at lyve, vel?
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 10:05 am

Hadrian ventede tålmodigt
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 10:05 am

"Jeg har det ikke godt med det" sagde han i stedet uden at uddybe, hvad han havde det dårligt med.
Tilbage til toppen Go down
Hadrian

Hadrian


Antal indlæg : 188
Join date : 08/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 10:06 am

"Nej, men det gør vel det hele lettere at hun ved det?" sagde Hadrian
Tilbage til toppen Go down
Janus

Janus


Antal indlæg : 391
Join date : 03/02/14

Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian EmptySøn Feb 09, 2014 10:09 am

"på en måde" sagde han og sukkede igen, "jeg føler mig ... uærlig" sagde han efter lidt tid, "hun burde være blevet gift med nogen der kunne give hende et barn".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Svære samtaler - Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Svære samtaler - Hadrian   Svære samtaler - Hadrian Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Svære samtaler - Hadrian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Bare rolig - Hadrian
» et møde mellem elskende - Hadrian
» Hmmm morgenmad alene eller hov vent du må være? //Hadrian//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Four Moons :: Handelskvarteret :: Den rige del (bag muren)-
Gå til: